Cadillac nie liczy na wielki komercyjny sukces modelu SRX na rynkach europejskich. Podczas międzynarodowego salonu samochodowego w Genewie zaprezentuje wersję zsześciocylindrowym silnikiem benzynowym o pojemności skokowej 3,0 l i mocy 193 kW. Jednostka ta z bezpośrednim wtryskiem paliwa i zmienną regulacją faz rozrządu, w porównaniu z poprzednią wersją ma o 25 proc. mniejsze zużycie paliwa.

Z silnikiem współpracuje sześciostopniowa przekładnia automatyczna Hydra-Matic 6T70 i napęd czterech kół z elektrycznie sterowanym dyferencjałem eLSD. Takie rozwiązanie umożliwia w razie potrzeby przekazanie aż 100 proc. momentu obrotowego na koła.

Wymiary zewnętrzne różnią się nieco od poprzedniej generacji. SRX ma długość całkowitą 4833 mm (-117 mm), szerokość 1908 mm (+68 mm) i wysokość 1668 mm (-52 mm), co można porównać z wymiarami BMW X5. Rozstaw osi zmalał o 153 mm i ma obecnie 2807 mm. Do luksusowego wyposażenie należy także samoczynna regulacja prześwitu nadwozia.Cadillac BLS w rzeczywistości jest Saabem 9-3 z innym nadwoziem. Produkowany jest w szwedzkim Trollhättan i także ma identyczne silniki jak Saab – 1,9D (110 kW lub 132 kW), 2,0T (129 kW lub 154 kW) oraz 2,8 V6 (188 kW). Do tej piątki dojdzie jeszcze 2,8 V6 o mocy 205 kW z napędem czterech kół w wersji BLS4 i BLS4 Wagon. Napęd czterech kół można zamówić także z silnikiem 2,0T (154 kW).

Tym samym najmniejszy Cadillac poszerzy swoją ofertę o własną interpretację Saaba 9-3 XWD.