Hyundai i20 w wersji trzydrzwiowej różni się od swojego pięciodrzwiowego brata kilkoma widocznymi elementami. Ma rozstaw osi 2525 mm i o 10 kg mniejsza masę własną. We wnętrzu zamontowanonowe przednie fotele z funkcją „walk-in”, która umożliwia po odchyleniu oparcia i przesunięcia siedzenia do przodu, jego powrót na poprzednie miejsce.
Trzydrzwiowy Hyundai i20 będzie produkowany w trzech opcjach wyposażenia – Classic, Comfort i Style. Bogate wyposażenie obejmuje m.in. wielofunkcyjne koło kierownicy, centralny zamek sterowany pilotem, elektrycznie sterowane szyby w drzwiach, elektrycznie sterowane lusterka zewnętrzne, klimatyzację, radio z CD i MP3 oraz cztery głośniki. O bezpieczeństwo pasażerów zadba sześć poduszek powietrznych, aktywne zagłówki, ABS i za dopłatą ESP.
Wersja podstawowa napędzana będzie czterocylindrowym silnikiem benzynowym o pojemności skokowej 1,2 litra z firmowym oznaczeniem Kappa, który dysponuje mocą 57 kW (78 KM) przy 6000 obr./min i maksymalnym momentem obrotowym 119 Nm przy 4000 obr./min. Kolejne benzynowe jednostki napędowe w ofercie to: 1,4 l (74 kW/101 KM) i 1,6 l (93 kW/126 KM).Wysokoprężne to turbodiesle o pojemności skokowej 1,4l (55 kW/75 KM) i 1,6 l (85 kW/115 KM).