Italdesign Giugiaro Frazer-Nash Namir jest efektem współpracy słynnego ośrodka stylistycznego z brytyjską spółką Frazer-Nash Research Limited. Dziś firma zajmuje się badaniami i rozwojem technologii hybrydowych, ale w zasadzie chodzi o spółkę, którą w roku 1923 założył Archie Frazer-Nash. Do roku 1960 firma produkowała przede wszystkim mniejsze samochody sportowe. W latach30-tych współpracowała z BMW, po drugiej wojnie światowej z firmą Bristol. Samochody Frazer-Nash są dziś bardzo cenne, gdyż w przeciągu 40 lat powstało ich zaledwie 450!
Genewski koncept Namir (po arabsku tygrys) otrzymał właśnie logo Fazer-Nash. Italdesign prezentuje trzy egzemplarze – wersję drogową, wyścigową, która jest prawdopodobnie tylko makietą oraz samodzielne podwozie. Dwumiejscowy supersport napędzany jest kombinacją bliżej niespecyfikowanych silników z tłokiem rotacyjnym o pojemności 814 cm3 i czterech silników elektrycznych. Cały system umieszczono nad tylną osią. Osiągi są na poziomie samochodów tej kategorii z konwencjonalnym silnikiem benzynowym – prędkość maksymalna wynosi magicznych 300 km/h, a od 0 do 100 km/h auto przyśpiesza w 3,5 s, zaś do 200 km/h w 10,4 s. Zużycie paliwa wynosi przy tym zaledwie 2,6 l/100 km.
Samochód zbudowano w zakładzie Italdesign w Turynie. Podwozie, karoserię i części mechaniczne opracował dział Engineering Division, wnętrze i stylistyka nadwozia są zasługą działu designu. Frazer-Nash oprócz hybrydowego układu napędowego opracował również cały układ elektryczny auta.