Hasłem firmy Škoda, pod którym prezentuje w Genewie swoje samochody, jest „Škoda goes Emotion!” Pod nim projektanci zaprezentowali dwa projekty stylistyczne samochodów marki Škoda. Lifestylowe koncepty zbudowano na bazie Fabii.
Z zewnątrz rzucają się w oczy atrakcyjne kolory nadwozia i kontrastowe powierzchnie, podobnie jak duże koła, agresywne zestawy ospojlerowania oraz stylowe naklejki. Wewnątrz zmienił się wygląd foteli i deski rozdzielczej. Nie brakują jakościowe materiały i świeża kolorystyka.
Koncept Fabia Sport (czyżby zapowiedź Fabii RS?) i krótka Fabia Scout (w Genewie zadebiutowała też seryjna Fabia Scout w wersji kombi) są nowymi lifestylowymi wcieleniami małej Škody. Dzięki temu, że oba projekty łatwo byłoby wprowadzić do produkcji seryjnej, nie będzie zaskoczeniem, jeśli niektóre przedstawione elementy pojawią się w ofercie czeskiego producenta.
Kolejne koncepty stylistyczne mają pojawić się w bliskiej przyszłości.