Auto Świat Wiadomości Targi Samochodowe Genewa 2009: Škoda goes Emotion – na sportową nutę

Genewa 2009: Škoda goes Emotion – na sportową nutę

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki

Nie tylko wysoka wartość użytkowa, dobra cena, bogate wyposażenie i wielkość bagażnika interesują klientów. Wie o tym również czeski producent, który do Genewy przywiózł dwa atrakcyjne projekty stylistyczne wzbudzające emocje.

Genewa 2009: Škoda goes Emotion – na sportową nutę
Zobacz galerię (30)
Auto Świat
Genewa 2009: Škoda goes Emotion – na sportową nutę

Hasłem firmy Škoda, pod którym prezentuje w Genewie swoje samochody, jest „Škoda goes Emotion!” Pod nim projektanci zaprezentowali dwa projekty stylistyczne samochodów marki Škoda. Lifestylowe koncepty zbudowano na bazie Fabii.

Z zewnątrz rzucają się w oczy atrakcyjne kolory nadwozia i kontrastowe powierzchnie, podobnie jak duże koła, agresywne zestawy ospojlerowania oraz stylowe naklejki. Wewnątrz zmienił się wygląd foteli i deski rozdzielczej. Nie brakują jakościowe materiały i świeża kolorystyka.

Koncept Fabia Sport (czyżby zapowiedź Fabii RS?) i krótka Fabia Scout (w Genewie zadebiutowała też seryjna Fabia Scout w wersji kombi) są nowymi lifestylowymi wcieleniami małej Škody. Dzięki temu, że oba projekty łatwo byłoby wprowadzić do produkcji seryjnej, nie będzie zaskoczeniem, jeśli niektóre przedstawione elementy pojawią się w ofercie czeskiego producenta.

Kolejne koncepty stylistyczne mają pojawić się w bliskiej przyszłości.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki