W trakcie tego wydarzenia, które stało się jedną z atrakcji motoryzacyjnej imprezy światowej rangi, Prezes firmy Seat, James Muir oprowadził Shakirę po stoisku Seata i pokazał jej najnowsze propozycje hiszpańskiej marki, takie jak samochód koncepcyjny IBE czy nowa Ibiza ST.
James Muir i Shakira, mający na sobie emblematy „Good Stuff” symbolizujące współpracę między Seatem i piosenkarką, szczegółowo informowali zebranych, na czym polega ich wspólny projekt, obejmujący między innymi takie działania, jak sponsoring europejskiego tournee Shakiry, wspólny spot reklamowy zrealizowany w technice wirtualnej animacji, który już wkrótce możne będzie obejrzeć oraz wszechstronna kampania komunikacyjna.
Ze swojej strony James Muir zadeklarował, że Seat będzie wspierał działalność charytatywną Shakiry realizowaną za pośrednictwem Fundacji Bosych Stóp, którą piosenkarka założyła mając zaledwie 18 lat i której celem jest zapewnienie dostępu do edukacji dzieciom z całego świata.
Wydarzenie zakończyło się występem Shakiry i towarzyszących jej muzyków na żywo na stoisku Seata. Piosenkarka wykonała jeden z utworów z jej najnowszego albumu She Wolf.