Borgward BX5 ma długość 4483 mm, szerokość 1876 mm i wysokość 1677 mm, co w przypadku rozpoczęcia produkcji seryjnej, może stać się interesująca propozycja w segmencie. Do napędu przewidziano system plug-in-hybrid o mocy 258 KM.
Natomiast Projekt BX6 ma długość 4,51 m i zdecydowanie sportową sylwetkę. Do napędu na cztery koła przewidziano plug-in-hybrid o mocy 422 KM.
Warto wspomnieć, iż podczas międzynarodowego salonu m motoryzacyjnego IAA 2015 we Frankfurcie nad Menem został zaprezentowany pierwszy, po 54 letniej przerwie, Borgward nowej generacji, SUV o nazwie BX7.
Zgodnie z kontynuacją filozofii marki także nowy Borgward będzie oferował auta z bogatym wyposażeniem standardowym, które obejmuje najnowszej generacji systemy bezpieczeństwa z kamerami obejmującymi obszar 360 stopni wokół pojazdu. We wnętrzu zamontowano system multimedialny z 12,3-calowym wyświetlaczem.
Pierwszy Borgward nowej generacji ma trafić do sprzedaży w 2016 roku. Pierwszym rynkiem będą Chiny, a w Europie auto będzie dostępne od 2017 roku.