Na paryskim salonie Hyundai pokazał model i20 Sport Edition. Z zewnątrz auto od zwykłej wersji odróżniają polakierowane w kolorze nadwozia większy przedni zderzak, boczne progi oraz nadkładki na nadkola, czarny przedni grill o fakturze plastra miodu, przyciemnione klosze przednich i tylnych reflektorów oraz szyby, światła do jazdy dziennej i 17-calowe aluminiowe felgi firmy Brabus z oponami Yokohama.
We wnętrzu znajdziemy fotele Recaro obszyte pomarańczową skóra, chromowaną gałkę zmiany biegów oraz system nawigacji z 7-calowym dotykowym ekranem. Skórą wykończono również konsolę środkową, boczki drzwi oraz mieszek dźwigni zmiany biegów.
Produkcja Hyundaia i20 Sport Edition ma się rozpocząć w połowie 2011 roku. Wtedy też koreański producent ujawni specyfikację techniczną samochodu, który ma być dostępny zarówno w wersji trzy, jak i pięciodrzwiowej. Nie podjęto jeszcze decyzji w której fabryce koncernu Sport Edition miałby być wytwarzany. W grę wchodzą Indie oraz Turcja.