Aston Martin DBS bazuje na modelu DB9, który poddano kilku zasadniczym modyfikacjom, które robią z niego cywilną odmianę wyczynowych bolidów DBR9 i DBRS9. Przynajmniej tak twierdzi główny designer spółki Marek Reichman: „Samochód jest łącznikiem między eleganckim DB9 i wyścigowym modelem DBR9.”
Od podstawowego modelu auto odróżnia się przede wszystkim body kitem z kompozytów węglowych. Dzięki tkaninie węglowej zapiekanej w żywicy zaoszczędzono aż 100 kg masy. Obniżone listwy progowe i przedni zderzak opuszczony bliżej do jezdni (ze zdolnością dostarczania większej ilości powietrza do zwiększonej chłodnicy oleju) współpracują z tylnym dyfuzorem, wytwarzając efekt Venturiego, który przysysa auto do nawierzchni.
Dwunastocylindrowy silnik o pojemności 6,0 l w DB9 oferuje 330 kW (450 KM), według informacji producenta jednostkę w DBS podrasowano do 380 kW (517 KM) i 570 Nm. Siła napędowa będzie przekazywana na tylną oś za pośrednictwem 6-stopniowej manualnej skrzyni biegów. Aston Martin DBS ma osiągać prędkość maksymalną w granicach 302 km/h i przyśpieszać od 0 do 100 km/h w 4,3 s.
Sprzedaż rozpocznie się wiosną 2008, a cena ma się rozpoczynać na poziomie 250 000 euro.