Brabus nigdy nie zawiedzie. Tym razem prezentuje mocny 4-drzwiowy sedan bazujący na klasie C. Pod maską pojazdu nazwanego Bullit zamontowano 12-cylindrową jednostkę w układzie V o pojemności 6233 cm3 z doładowaniem dwoma turbosprężarkami. Silnik oferuje moc 537 kW (730 KM) przy 5100 obr./min i moment obrotowy 1320 Nm przy 2100 obr./min, który ograniczono jednak elektronicznie do 1100 Nm.
Siła napędowa przekazywana jest na tylne koła za pośrednictwem 5-biegowego automatu, dodatkowo pomaga mu w tym dyferencjał ze zwiększonym tarciem.
W swoim komunikacie prasowym Brabus twierdzi, że czasy przyspieszenia ze startu zatrzymanego do 100, 200 i 300 km/h wynoszą odpowiednio 3,9 s, 10,49 s i 24,5 s. Prędkość maksymalna Bullita ma przekraczać granicę 360 km/h.
Ze względu na osiągi tuner musiał zmodyfikować także układ hamulcowy, który składa się z przednich tarcz o średnicy 380 mm z 12-tłoczkowymi zaciskami i tylnych o średnicy 360 mm z 6-tłoczkowymi zaciskami.
Hamulce ukrywają się za 19-calowymi kołami ze stopów lekkich, na których zamontowano opony w rozmiarze 265/30 ZR 19 z przodu i 285/30 ZR 19 z tyłu. Zawieszenie otrzymało nowe stabilizatory, regulowane amortyzatory i sztywniejsze sprężyny.
Do wysokich prędkości dostosowano również aerodynamikę auta, co widać przede wszystkim po przednim zderzaku. Wnętrze można zmodyfikować według indywidualnych potrzeb klienta. Nie brakuje oczywiście skórzanej tapicerki czy sportowych foteli.
Brabus Bullit nie będzie tanim gadżetem, jego cena podstawowa wynosi 348 tys. euro (ok. 1,325 mln zł).