W trakcie tej imprezy marka zaprezentuje jedną światową premierę i cztery europejskie.

Najważniejsze punkty należącego do Chevroleta stoiska w Hali 8 obejmują trzy kreatywne pojazdy koncepcyjne z segmentu mini: Beat, Groove i Trax. Pokazują one, ile kreatywności może pomieścić jedno małe mini, i łączą w sobie energię, wszechstronność i emocje miejskiego życia. Odwiedzający Salon mogą oddawać głosy na ulubiony samochód koncepcyjny na stronie www.vote4chevrolet.eu.

Na szczególną uwagę zasługują również hostessy na stoisku Chevroleta. Będą one miały na sobie ekskluzywne uniformy zaprojektowane i uszyte przez studentów mody znanej szkoły Private Modeschule Düsseldorf. Projekt ten był częścią ogólnoeuropejskiego konkursu „Young Creative? Chevrolet!”.

Część skierowana do studentów sztuki została zainaugurowana w Genewie w marcu i uczestniczyło w niej osiem państw europejskich.

Konkurs „Young? Creative? Chevrolet!” obejmuje pięć dziedzin sztuki: sztuki wizualne, fotografię, wideo, projektowanie wnętrz i modę.