Firma tuningowa z niemieckiego Laupheimu przygotowała na frankfurtską wystawę szybkie trójkowe coupe z akcesoriami w stylu M3. Zestaw stylistyczny obejmuje zmieniony grill, nowe progi i zderzaki, spojler dachowy i skrzydło na klapie bagażnika (oba spojlery dostępne są także w wersji karbonowej). Z tyłu pojawił się także dyfuzor i cztery końcówki wydechu, każda o średnicy 76 mm. Hamann oferuje trzy poziomy tuningu 5-litrowej jednostki V10.
Pierwszym poziomem jest zdemontowanie ogranicznika prędkości. Jednostka napędowa o mocy 373 kW (507 KM) i momencie obrotowym 520 Nm rozpędza wtedy auto do 300 km/h. Drugą możliwością jest przeprogramowanie jednostki sterującej, dzięki czemu uzyskano dodatkowe 26 kW (35 KM) i 15 Nm. Najwyższy pakiet HMM+60 obejmuje nowy kolektor dolotowy, sportowy katalizator, sportowy układ wydechowy, nowy filt powietrza i przeprogramowaną jednostkę sterującą. Przeprowadzone modyfikacje pozwalają wycisnąć z silnika dalsze 44 kW (60 KM) i 54 Nm, w sumie oznacza to 417 kW (567 KM) przy 7750 obr./min oraz 574 Nm przy 6100 obr./min. Po zastąpieniu klasycznej manualnej skrzyni biegów 7-stopniową przekładnią SMG samochód osiąga prędkość 335 km/h. Czas przyspieszenia od 0 do 100 km/h skrócił się do 4,3 s.
Hamann Thunder otrzymał obniżone zawieszenie (o 30 mm przód i o 25 mm tył) oraz wydajniejsze hamulce. Na przedniej osi zamontowano wyczynowe tarcze w rozmiarze 405 x 43 mm z 6-tłoczkowymi zaciskami, z tyłu pojawił się rozmiar 380 x 28 mm. W ofercie tunera znajdziemy także liczne rodzaje kół – Anniversary I i PG3 (19 i 20 cali), Anniversary II (20 cali) czy ultralekkie 3-częściowe kute obęcze Edition Race o średnicy 20-cali, na których można zamontować opony w rozmiarze 255/35 ZR 20 z przodu i 285/30 ZR 20 z tyłu.