Samochód dla czterech podróżnych z tylnymi siedzeniami obróconymi przeciwko kierunkowi jazdy ma 3840 mm długości, 1360 mm szerokości i 1100 mm wysokości. Dzięki kształtowi karoserii współczynnik oporu powietrza Cx wynosi 0,20. Silnik napędzający tylne koła zamontowano pośrodku, w przestrzeni między siedzeniami. Dzięki temu uzyskano doskonałe rozłożenie masy pomiędzy obie osie w stosunku 50:50.
Spółka Loremo prezentuje dwie wersje napędzane 2- lub 3-cylindrowym turbodieslem. Na salon samochodowy we Frankfurcie przygotowano nowy funkcjonujący prototyp nazwany L1. Szef spółki Gerhard Heilmaier powiedział w wywiadzie dla magazynu Auto-News, że prototyp jest w stanie przejechać 400 km na jednym 8-litrowym zbiorniku oleju napędowego, co oznacza zużycie na poziomie 2,0 l na 100 km.
Jeśli Loremo naprawdę osiąga tak niskie wartości spalania i trafi do produkcji seryjnej, może zwyciężyć w konkursie Automotive X-Prize. Nagroda przeznaczona jest dla samochodów, które w cyklu mieszanym zużywają mniej niż 2,35 l paliwa na 100 km.