Pierwszym samochodem marki Wiesmann był w roku 1993 roadster MF25, z którego drogą ewolucji powstał model MF3 sprzedawany do dziś. W roku 2003 podczas salonu samochodowego we Frankfurcie zaprezentowano model GT, który do produkcji trafił dwa lata później. Tegoroczne targi IAA we Frankfurcie przyniosły kolejną premierę – radykalną wersję modelu GT z przydomkiem MF5.
Wiesmann GT MF5 pod swoją długą przednią maską ukrywa 5-litrowy 10-cylindrowy silnik z obecnych modeli BMW M5 i M6. Jednostka oferuje moc 373 kW (507 KM) i moment obrotowy 520 Nm. Według dostępnych informacji GT MF5 przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,9 s.
Wersja MF5 oprócz nowego silnika wyróżnia się także przestylizowanym nadwoziem. W ramach poprawienia aerodynamiki poszerzono przednią część, a z tyłu pojawiło się skrzydło. Zmiany oczywiście dotknęły także zawieszenia, w którym poszerzono rozstaw kół i zmniejszono prześwit.
Producent pomyślał również o bezpieczeństwie, tak więc MF5 ma dopracowane strefy zgniotu, sztywny aluminiowy monokok wzmocniony przeciw zderzeniu bocznemu. W wyposażeniu nie brakuje ABS-u, systemów stabilizacji i trakcji. Na rynek Wiesmann GT MF5 ma trafić w drugiej połowie przyszłego roku, a wersja seryjna ma być wyposażona w jeszcze większą ilość karbonowych elementów aerodynamicznych niż prototyp.