Nowy model Audi będzie typowym sportowym pojazdem z otwartym nadwoziem. Można go porównać do Lamborghini Gallardo Spyder lub Ferrari F430 Spider, które również całe nadwozie mają identyczne jak wersja zamknięta, a różnią się jedynie inną pokrywą silnika i brakiem dachu. Zmiany objęły też otwory wlotu powietrza przed tylnymi kołami.
W pierwszym okresie w ofercie znajdzie dziesięciocylindrowy silnik benzynowy 5,2 FSI o mocy 325 kW przy 8000 obr./min i maksymalnym momencie obrotowym 530 Nm przy 6500 obr./min. Standardem będzie napęd czterech kół Quatro, a do wyboru nabywcy Audi zaoferuje sześciostopniowa przekładnię manualną lub sekwencyjną R tronic.
Nieoficjalne źródła mówią ocenie w granicach 156 tys. Euro, czyli o 14 tys. Euro więcej niż za wersje R8 V10 ze sztywnym dachem.
RoadLook.pl poleca:Frankfurt 2009 - przegląd nowości od A do Z
Praktyczne informacje dla zwiedzających - jak dojechać, gdzie kupić bilety?
Galeria zdjęć
IAA Frankfurt 2009: Audi R8 Spyder - tym razem wersja bez dachu
IAA Frankfurt 2009: Audi R8 Spyder - tym razem wersja bez dachu
IAA Frankfurt 2009: Audi R8 Spyder - tym razem wersja bez dachu
IAA Frankfurt 2009: Audi R8 Spyder - tym razem wersja bez dachu