We Frankfurcie Chrysler wystawia modele Chrysler 300C i Chrysler 300C Touring w specjalnej wersji „Walter P. Chrysler Signature Series”, jeszcze bogatsze pod względem wyposażenia i stosowanych technologii niż standardowa gama modelowa 300C.

- Marka Chrysler to esencja projektowania i tworzenia z myślą o radości życia, nie pozwalająca traktować się obojętnie. Nabywca naszego pojazdu jest osobą ekspresyjną, kreatywną i energiczną, która poszukuje pojazdu świadczącego o niezależności. I to amerykański design i amerykańska pomysłowość zawsze stały za tym, żeChrysler mógł proponować pojazdy wysokiej klasy wykraczające poza aspiracje i potrzeby naszych klientów – powiedział Peter Fong, szef i CEO marki Chrysler w Chrysler Group LLC.

Na typowe „oblicze” pojazdu marki Chrysler składa się uskrzydlony emblemat firmowy, krata chłodnicy o specyficznym rysunku i „rzeźbiona” pokrywa silnika. Każdy samochód Chryslera jest ponadto odkrywczy oraz fascynujący we właściwy dla siebiesposób.

Gama pojazdów marki Chrysler na rynkach światowych obejmuje obecnie następujące modele: Grand Voyager, 300C Sedan i 300C Touring, 300C SRT8 Sedan i 300C SRT8 Touring, Sebring Sedan i Sebring Cabrio oraz PT Cruiser.

W roku 2008 sprzedaż samochodów marki Chrysler stanowiła 28 procent obrotów firmy Chrysler Group LLC poza Ameryką Północną, a największym powodzeniem wśród modeli Chryslera cieszył się w skali międzynarodowej minivan Chrysler Grand Voyager.

Sprzedaż i obsługę techniczną pojazdów swej produkcji Chrysler Group LLC prowadzi w ponad 120 krajach świata.

RoadLook.pl poleca:Frankfurt 2009 - przegląd nowości od A do Z

Praktyczne informacje dla zwiedzających - jak dojechać, gdzie kupić bilety?

Fotogaleria I.Sportowe premiery - fotogaleria II.Fotogaleria III.Fotogaleria IV.Fotogaleria V.