Design nowego Forda C-MAX nie stanowi wielkiej niespodzianki. Jego krzywizny przypominają nową generację Fiesty i model Kuga. Kinetyczny design został przystosowany do najnowszych przepisów bezpieczeństwa, czego przykładem może być wyższa przednia część pojazdu, która ma poprawić wynik testu zderzeniowego EruoNCAP.
Pojazd, który Ford dzisiaj oficjalnie zaprezentował, jest pierwszą wersją nadwozia C-MAX-a. Kolejną będzie siedmioosobowa z przesuwnymi drzwiami bocznymi.
Sprzedaż wersji pięcioosobowej zaplanowana została na drugą połowę 2010 roku. Producent także potwierdził, ze nowy C-MAX zbudowany został na nowej platformie, która stanie się podstawą dla kilku modeli w najbliższych latach. Najbardziej oczekiwany Focus pojawi się dopiero pod koniec 2010 roku.
Ford C-MAX podczas premiery będzie miał czterocylindrowy silnik benzynowy 1,6 EcoBoost o mocy 132 kW. W późniejszym okresie przewidziano także wersje o mniejszej mocy.
RoadLook.pl poleca:Frankfurt 2009 - przegląd nowości od A do Z
Praktyczne informacje dla zwiedzających - jak dojechać, gdzie kupić bilety?