Reprezentujący segment C Hyundai ix35 – następca popularnego modelu Tucson, będzie miał swoją światową premierę 15 września.Podczas targów pokazana zostanie również nowa twarz modelu Santa Fe, który po przejściu szeregu technicznych i kosmetycznych zmian zagwarantuje jeszcze większe wrażenia z jazdy i stanie się silnym konkurentem w segmencie D.

Debiutujące modele pojawią się w salonach sprzedaży w przeciągu najbliższych sześciu miesięcy.

Mocna oferta oraz wysoki poziom lojalności klientów zwiększył udział firmy w europejskim rynku SUV z 5,6 proc. w 2000r do ponad 18 proc. do roku 2002.

Od momentu wprowadzenia na rynek w 2004 r model Tucson był obecny w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się samochodów tej klasy w Europie i osiągnął najwyższą sprzedaż roczną w 2005r - 63 000 sztuk (20 proc. udział w rynku). Jego większy brat Santa Fe, osiągnął podobnie wysokie rezultaty, z najwyższą sprzedażą 54 000 egzemplarzy w roku 2006 (15 proc. udziału w rynku).

- Samochody z linii SUV bardzo mocno przyczyniły się do naszego sukcesu, wzmacniając świadomość marki Hyundai w Europie - powiedział Allan Rushforth, wiceprezes Hyundai Motor Europe. Pokazaliśmy nasze doświadczenie w ich produkcji - spełniają one nie tylko oczekiwania konsumentów, ale przyczyniają się również do kształtowania samego segmentu. Bazując na tych silnych podstawach, zamierzamy z sukcesem wprowadzić na rynek kompaktowy ix35 – wydajny i prawdziwie europejski samochód, który przyczyni się do kontynuacji znaczącego wzrostu udziału w rynku, jaki osiągnęliśmy w tym roku.

Hyundai ix35 stanowi ważny krok naprzód dla pozycji Hyundaia na Starym Kontynencie. Jest to pierwszy SUV stworzony w Europie, który odzwierciedla nowy język projektowania "fluidic sculpture – opływowa rzeźba" i nosi wiele cech odważnej i płynnej stylizacji koncepcyjnego modelu ix-onic, pokazanego podczas targów w Genewie.

RoadLook.pl poleca:Frankfurt 2009 - przegląd nowości od A do Z

Praktyczne informacje dla zwiedzających - jak dojechać, gdzie kupić bilety?