Oba są dziełem europejskiego ośrodka R&D. Pojazdy te zostaną poddane intensywnym testom drogowym na dystansie dziesiątek tysięcy kilometrów w całej Europie, generując odpowiedni materiał informacyjny dla procesów rozwojowych pojazdów marki Kia w okresie następnej dekady.

Zespół napędowy samochodu cee’d Hybrid jest zbliżony do stosowanego w Kia Forte, lecz 1,6-litrowa jednostka spalinowa zasilana jest benzyną.

Kia Sorento Hybrid posiada silnik wysokoprężny z dwoma turbosprężarkami o pojemności 1,6 litra i mocy przekraczającej 163 KM (120 kW), współpracujący z silnikiem elektrycznym.

Układ ten napędza koła przednie poprzez nowej konstrukcji przekładnię dwusprzęgłową – która może pracować w trybie automatycznym lub manualnym sekwencyjnym.

Poziom emisji CO2do atmosfery został w tym pojeździe obniżony do zaledwie 119 g / km.

RoadLook.pl poleca:Frankfurt 2009 - przegląd nowości od A do Z

Praktyczne informacje dla zwiedzających - jak dojechać, gdzie kupić bilety?