Podczas sześciu lat sprzedaży Mazda RX-8 zupełnie nie straciła na swojej atrakcyjności. Stąd też facelifting jest tylko zabiegiem kosmetycznym i poprawieniem niektórych elementów nadwozia. Szersza jest obecnie atrapa wlotu powietrza chłodnicy, która upodobniła się do modelu MX-5. Pod nowymi reflektorami znajdują się obecnie większe otwory do chłodzenia hamulców, zmieniły się także światła mgłowe. Nowa jest grafika tylnych świateł zespolonych oraz kształt tylnego zderzaka.
Przyszłych użytkowników jednak bardziej interesuje strona techniczna. Z oferty wycofano słabszą wersję silnika Wankla o mocy 141 kW. Pozostaje jedynie mocniejsza o pojemności skokowej 2x654 cm3, która osiąga moc 170 kW przy 8200 obr./min. Podczas jego modernizacji zmieniona została mechaniczna pompa olejowa oraz kształt miski olejowej.
Zmodyfikowana została także sześciostopniowa przekładnia. Obecnie Mazda rX-8 z 0 do 100 km/h przyspiesza w ciągu 6,4 sekundy, a więc o 0,3 sekundy szybciej. Osiąga prędkość maksymalną 234 km/h.
W ciągu sześciu lat wyprodukowano ponad 170 tys. egzemplarzy.
RoadLook.pl poleca:Frankfurt 2009 - przegląd nowości od A do Z
Praktyczne informacje dla zwiedzających - jak dojechać, gdzie kupić bilety?