Wnętrze kombi E-Klasy jest praktycznie identyczne z sedanem, włącznie z przestrzenią na tylnych siedzeniach.Wersja R63 AMG już różni się w detalach. Ma karbonowe elementy wnętrza zamiast drewna, sportowe siedzenia i system AMG Speedshift MCT. Siedmiostopniową przekładnią można sterować także manualnie, dźwigniami umieszczonymi pod kołem kierownicy. Zmiany przełożeń odbywają się w ciągu 100 ms, co ma odpowiednik w zmianach reakcji silnika. E 63 AMG ma jako pierwsze auto w klasie funkcję launch control, w Mercedesie nazwaną Race Start, która dotąd była dostępna jedynie w klasie SL.
AMG zapewnia też możliwości ustawienia kilku innych własności auta – sztywność podwozia (w kombi ma zmodyfikowane tylne zawieszenie) w pozycjachComfort, Sport i Sport plus. Jest też możliwość wyłączenia ESP. Ustawienia przekładni, zawieszenia i ESP można indywidualnie dostosować do własnych potrzeb. Kierowca może stworzyć sobie własną charakterystykę, która najbardziej mu odpowiada, a jej uruchomienie jest w każdej chwili możliwe po naciśnięciu przycisku AMG.
Bagażnik podobnie jak w E-Klasie ma długość 105 cm – o 5 cm więcej niż w C-Klasie i o 9 cm mniej niż w Audi A6 Avant.Wersja AMG ma pełnowartościowe koło zapasowe, a E-Klasa kombi standardowo wyposażana jest w koło dojazdowe.
RoadLook.pl poleca:Frankfurt 2009 - przegląd nowości od A do Z
Praktyczne informacje dla zwiedzających - jak dojechać, gdzie kupić bilety?
Fotogaleria I.Sportowe premiery - fotogaleria II.Fotogaleria III.Fotogaleria IV.Fotogaleria V.