Isuzu D-Max przedstawiło się z 2-miejscową kabiną, z wydłużoną kabiną z układem siedzeń 2+2 i z 4-drzwiową 5-miejscową kabiną. W zależności od długości przestrzeni pasażerskiej zmniejsza się skrzynia ładunkowa. Pod maską modelu D-Max może się znaleźć turbodiesel 2,5 l o mocy 100 kW (136 KM) i momencie obrotowym 294 Nm lub turbodiesel 3,0 l o mocy 120 kW (163 KM) i momencie obrotowym 360 Nm.
W wersji z 2-miejscową kabiną i silnikiem o pojemności 2,5 l pickup może być wyposażony w napęd wyłącznie tylnej osi. Pozostałe wersje wyposażone są w napęd wszystkich kół, na które siła napędowa przenoszona jest za pośrednictwem 5-stopniowej manualnej skrzyni biegów. W wypadku wydłużonej i 4-drzwiowej kabiny w połączeniu z silnikiem o pojemności 3,0 l Isuzu D-Max może być wyposażone w 4-biegowy automat.
Isuzu D-Max z silnikiem o pojemności 2,5 l osiąga prędkość maksymalną 170 km/h, a z silnikiem 3,0 l prędkość maksymalna zwiększa się do 175 km/h. Samochód standardowo wyposażono w system ABS, EBD i przednie poduszki powietrzne.