Motoren Technik Mayer podaje, że opracowanie body-kitu zajęło 700 roboczogodzin, ale warto było. W pełnym słońcu R8 po prostu lśni. Ponadto zamontowano 20-calowe, kute felgi aluminiowe oraz liczne elementy z włókna węglowego, w tym pokaźnych rozmiarów tylny spojler.
Równie dużo dzieje się pod tylną pokrywą, gdzie drzemie aż 777 KM, które wyciśnięto z silnika 5.2 V10 m.in. dzięki dodaniu dwóch turbosprężarek. Większe wrażenie robi jeszcze maksymalny moment obrotowy, który wynosi 888 Nm. Do pierwszej „setki” R8 MTM katapultuje się w równe 3 s. Sprint od 0 do 200 km/h trwa 9,37 s, a do 300 km/h 19,42 s. Maksymalnie auto może się rozpędzić do 350 km/h.
Ponadto tuner zmodyfikował zwieszenie R8-ki i wzmocnił układ hamulcowy montując 8-tłoczkowe zaciski. MTM Audi R8 V10 wyceniono na ponad 400 tys. euro.