Wnętrza nowych Bravo zdobić będą skórzane, zamszowe, lub materiałowe tapicerki w wielu wariacjach kolorystycznych. {player}1172746381448.flv{/player}Jednak to nie jedyna nowość na stoisku Fiata. Według wielu dziennikarzy prawdziwą sensacją jest jest przywrócenie znanej w latach świetności Fiata sportowej marki Abarth i zaprezentowanie jej nowego logo. Właśnie dzięki temu stoisko Fiata wzbogaciło się o rajdową czteronapędową 270 konną wersję Grande Punto S2000 Abarth, oraz przeznaczoną dla zwykłych użytkowników topową wersję Grande Punto Abarth, pod którego maską umieszczono turbodoładowany 150-konny silnik o pojemności 1,4. Od zwykłego Grande Punto Abarth będzie odróżniać się dzięki siedemnastocalowym felgom, pasom z napisem Abarth z boku i na całej długości auta oraz nowym logo Abartha, które teraz jest samodzielną marką.źródło: Mototarget
Nie tylko Bravo
Powierzchnia stosika Fiata wyniesie 1200 metrów kwadratowych. Zobaczymy na niej 10 wersji Fiata Bravo, którego ekspozycja obejmie wersje wyposażeniowe Dynamic, Emotion i Sport, wyposażone w silniki: 1,9 Multijet (120-150 KM), oraz 150-konną jednostkę benzynową z turbiną T-Jet w kolorach: Maranello Red, Maserati Blue, Nocturnal Blue, Warm Grey, Provocative Black i Trusty Ligot Blue.