Początkowo samochód będzie oferowany z trzemanajmocniejszymi silnikami V6 (dwa TDI 190/240 KM oraz FSI o mocy 265 kM) oraz dwoma 4-cylindrowymi (TDI 143 kM, FSI 160 kM). W przyszłym roku paleta jednosteknapędowych zostanie uzupełniona motorem 3.0 TDI, który wg Audi ma być najczystszym dieslem świata. Obok produkcyjnego A4 Audi zaprezentuje też studyjne auto pokazujące możliwości firmy w dziedzinie oszczędzania paliwa (systemy stop&go oraz odzyskiwania energii przy hamowaniu). Dopóki rozwiązania te nie zostaną dopracowane, rola najoszczędniejszego silnika przypadnie nowemu turbodieslowi2.0 TDI/140 kM, wyposażonemu we wtrysk bezpośredni typu common Rail (średnie spalanie wg producenta 5,5 l/100 km). Ceny nowego Audi A4 w Niemczech zaczynają się od 26 tys. euro
Galeria zdjęć
Nowe A4: największa niespodzianka w Audi
Nowe A4: największa niespodzianka w Audi
Nowe A4: największa niespodzianka w Audi