p { margin-bottom: 0.21cm; }„M6-ka” wyróżnia się stosownym body kitem. Wygląda pięknie, ale to nie wygląd jest w tym przypadku najważniejszy, a to, co auto oferuje na drodze. W tym przypadku jest o czym pisać.„M6-ka” wyróżnia się stosownym body kitem. Wygląda pięknie, ale to nie wygląd jest w tym przypadku najważniejszy, a to, co auto oferuje na drodze. W tym przypadku jest o czym pisać.
Sercem samochodu jest dobrze znany, 4,4-litrowy silnik V8 z technologią TwinPower Turbo. Po modyfikacjach M Gmbh motor generuje 560 KM mocy i aż 680 Nm maksymalnego momentu obrotowego już od 1 500 obr./min (tyle co w BMW M5). Coupe przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,2 s, a od 0 do 200 km/w w 12,6 s. Kabriolet jest wolniejszy odpowiednio o 0,1 i 0,5 s. Bez ogranicznika (M Driver's Package) BMW M6 może rozpędzić się do 305 km/h.
Napęd na tylne koła przenoszony jest poprzez superszybką, 7-stopniową, dwusprzęgłową skrzynię biegów z systemem zarządzania Drivelogic i aktywny, tylny dyferencjał. Kierowca ma do wyboru trzy różne ustawienia silnika, skrzyni, układu kierowniczego i jezdnego.
BMW M6 ma trafić do sprzedaży w połowie 2012 roku.