Jeśli odnosicie wrażenie, że już go gdzieś widzieliście, to wcale się nie mylicie. Nowe Combo to efekt współpracy Opla z włoskim Fiatem. Furgonetka z Niemiec w pełni bazuje na obecnym na naszym rynku Doblo i stylistycznie pozostała niemal bez zmian. Z zewnątrz wyróżnia się jedynie zmodyfikowaną przednią atrapą, zderzakiem i zastąpionym logo.

Nowe Combo przygotowano w dwóch wersjach nadwozia: osobowej i dostawczej. Pierwsza z nich będzie produkowana z krótkim oraz długim rozstawem osi. Dodatkowo można zamówić wersje z niskim lub wysokim dachem. Wariant osobowy będzie dostępny z pięcioma lub siedmioma miejscami dla pasażerów. Przestrzeń to duży atut nowego Combo. W wersji krótkiej wynosi 3800 litrów, a w długiej aż 4600 litrów, co czyni furgon największym w swej klasie.

Standardowe wyposażenie nowego dostawczaka z Russlesheim prezentuje się całkiem nieźle, a w jego skład wchodzą m.in: centralny zamek, wspomaganie kierownicy, regulowana kolumna kierownicy, elektrycznie opuszczane szyby, regulowany w czterech płaszczyznach fotel kierowcy, poduszka powietrzna dla kierowcy, ABS i zestaw naprawczy koła. Wersja osobowa wzbogacona jest o pilot do zamka centralnego, elektryczne tylne szyby i poduszki powietrzne dla pasażerów siedzących z przodu.

W oferowanej gamie jednostek napędowych każdy powinien znaleźć coś dla siebie. Przygotowano cztery diesle CDTI o pojemności 1.4, 1.6 i 2.0 l o mocy od 90 do 120 KM oraz dwa silniki benzynowe o pojemności 1.4 l o mocach 95 KM oraz 120 KM zasilanej gazem ziemnym.

Nowy Opel Combo trafi do salonów jesienią 2011 roku.