Dotyczy to także dodatkowego przedziału bagażowego umieszczonego pod podłogą FlexLoadR, który jest najnowszym rozwinięciem innowacyjnych rozwiązań firmy Opel, jakie znalazły już zastosowanie w układzie siedzeń auta Zafira (system Flex7) oraz dodatkowego bagażnika tylnego FlexFix, zastosowanego w autach Corsa i Antara. Wielką niespodzianką jest umieszczenie dwóch nowoczesnych, elektrycznych transporterów osobistych, genialnie zapakowanych pod podłogą przedziału bagażowego.{player}1189584497453.flv{/player}
Opel Flextreme
Flextreme stanowi rozwinięcie nowego podejścia do projektowania samochodów, które po raz pierwszy zostało zaprezentowane w postaci modelu GTC Coupé na Genewskim Salonie Samochodowym. Tylne drzwi z zawiasami umieszczonymi z tyłu, które zapewniają wygodny dostęp do wnętrza samochodu; duży, przezroczysty dach; oraz podwójne drzwi przedziału bagażowego, otwierające się z boku i odchylające do góry - wszystkie te cechy samochodu koncepcyjnego potwierdzają tradycyjne podejście firmy Opel do projektowania samochodów o wyjątkowo elastycznym, praktycznym i atrakcyjnie wyglądającym nadwoziu.