Final Series bazuje na wersji Arnage T, która przedstawiła się w zeszłym roku. Pod maską zamontowany jest silnik 6,75 V8 o mocy 367 kW (500 KM) i momencie obrotowym 1000 Nm. Siła napędowa przenoszona jest na tylną oś za pośrednictwem 6-biegowego automatu.
Chociaż masa Arnage wraz z kierowcą zbliża się do granicy trzech ton, mocny silnik zapewnia doskonałe osiągi. Prędkość maksymalna auta wynosi 290 km/h, a przyśpieszenie od 0 do 100 km/h przebiega w 5,5 s.
Wyposażenie samochodu odpowiada standardom klasy luksusowej. Oprócz takich oczywistości jak ręcznie obszyte skórzane fotele czy polerowane drewno na desce rozdzielczej, na przednich oparciach znajdziemy odchylany stolik, a w fotelu pasażera dodatkowo ukryto zestaw kieliszków i piersiówkę z logo Bentley.
Bentley Arnage Final Series otrzymał pakiet optyczny z coupe Brooklands, włącznie z tymi samymi kołami i oponami. Przedni zderzak jest agresywniejszy i ma niższe wloty powietrza od zderzaka Arnage T. Korek wlewu paliwa jest chromowany, a na przednich błotnikach znalazły się plakietki z napisem Final Series. Klienci mogą również zamówić elitarny zestaw audio Bentley by Naim, do którego można podłączyć iPod.
Po dziesięciu latach produkcji brytyjski producent szykuje zmianę generacyjną. Nowy Bentley Arnage zbudowany będzie na aluminiowej ramie przestrzennej ASF, którą będzie mieć również trzecia generacja Audi A8. Także silniki pochodzić będą z Audi. Kariera 8-cylindrowej jednostki 6,75 l dobiega więc końca.