Od czasów Xsary WRC Citroën wciąż jest gwiazdą światowych rajdów. Podczas międzynarodowego salonu w Paryżu zaprezentowano model C4 WRC.
Citroën C4 WRC HYmotion4 jest wyposażony w czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 2,0 l i mocy 235 kW (320 KM) przy 5500 obr./min oraz maksymalnym momentem obrotowym 580 Nm przy 2750 obr./min. Wspomagany jest on przez silnik elektryczny o mocy 125 kW (170 KM) z maksymalnym momentem obrotowym 320 Nm. W tylnej części pojazdu znajdują się akumulatory lithium-ion, które doładowywane są energią kinetyczną pochodzącą z układu hamulcowego.
Kierowca może wybrać sobie jedną z czterech możliwości napędu. Silnik benzynowy dochodzi do głosu na trasie rajdu. Podczas hamowania, a także powolnego przemieszczania się, gdy nie zależy nam na prędkości, można doładować akumulatory. Do przemieszczania się po strefie serwisowej wystarczy skorzystać z silnika elektrycznego, a w przypadku potrzeby szybkiego przyspieszenia połączyć siły jednostki spalinowej i elektrycznej.