Pininfarina B0 to koncepcyjny samochód z napędem elektrycznym, którego produkcja seryjna jest w przygotowaniu. Potwierdza to również bardzo realistyczne wykonanie konceptu. Partnerem przy rozwoju i produkcji jest francuska spółka Bolloré. Do magazynowania energii elektrycznej służy kombinacja baterii i „superkondensatorów”, które przy pełnym naładowaniu umożliwiają przejechać aż 250 km. Prąd może być ładowany z sieci elektrycznej, a także poprzez panele solarne na dachu.
Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 130 km/h, przyśpieszenie od 0 do 100 km/h trwa zaledwie 6,3 s. Rozmiary auta nie zostały na razie podane, ale 4-drzwiowe nadwozie jest kompaktowe i nie brakuje mu genów małych MPV.
„Superkondensatory” są wynikiem współpracy z Bolloré. Służą do magazynowania energii pozyskiwanej przez rekuperację w czasie hamowania. Specjalne baterie litowe LMP są lekkie i mogą zostać relatywnie szybko (w przeciągu kilku godzin) naładowane poprzez zwykłe gniazdko. Baterie są bezprzeglądowe, a ich żywotność wynosi 200 tys. km. Niestety właśnie baterie przeszkadzają w szybszym niż koniec roku 2009 rozpoczęciu produkcji.