Te wizje obejmują również samochody będące liderami w swoich klasach pod względem bezpieczeństwa, ochrony środowiska i takie, które mogą zostać podłączone do prywatnych i biznesowych sieci.

Począwszy od najnowocześniejszych rozwiązań elektronicznych i systemów bezpieczeństwa, do inteligentnej architektury elektryki/elektroniki i od przyjaznych dla środowiska naturalnego układów napędowych do skomplikowanych systemów termalnych najnowszej generacji, oferta zaawan-sowanych technologicznie rozwiązań Delphi obejmuje niemal wszystkie działy nowoczesnej inżynierii samochodowej.

„Delphi jest zaangażowane w dostarczanie technologii, która stanowi różnicę dla konsumentów i która daje naszym klientom przewagę nad konkurencją,” powiedział Ron Pirtle, Prezes Delphi w Europie. „Na całym świecie największy wzrost odnotowujemy w trzech głównych sektorach rynku – które nazwaliśmy: Bezpieczeństwo, Zielone Technologie i Zapewnienie Łączności. Ogólnie rzecz biorąc, wszystkie rynki samochodowe wykazują wzrost zainteresowania zwiększonym bezpieczeństwem pojazdów, produktami, które są przyjazne dla środowiska naturalnego i technologiami, które pozwalają na utrzymywanie łączności z otaczającym światem przez kierowcę i pasażerów.”

Innowacyjne technologie wbudowane w nowe modele samochodów zaprezentowane na wystawie w Paryżu to między innymi:

Nowe, wysoko wytrzymałe kable samochodowe, z cieńszą i lżejszą izolacją w porównaniu z tradycyjnymi kablami. Opracowane przez Delphi kable z ultra cienką, pozbawioną halogenu izolacją zostaną po raz pierwszy zastosowane w Europie na początku 2009 roku. Kable bez-halogenowe są przyjazne dla środowiska, ponieważ nie zawierają szkodliwych halogenów i nadają się do powtórnego przetworzenia. Charakteryzują się również znakomitą odpornością na uszkodzenia i wyjątkową odpornością na otarcia. Wykorzystanie tych zaawansowanych technologicznie kabli pozwala na zredukowanie rozmiaru i wagi wiązek, co z kolei pozwala na redukcję zużycia paliwa i ilości CO2 emitowanego przez pojazd.

Opracowany przez Delphi System Wtrysku Paliwa Multec Common Rail (CR) dla samochodów z silnikiem Diesla jest powszechnie wykorzystywany w przemyśle samochodowym. To wartościowy, konkurencyjny pod względem ceny serwo-hydrauliczny system, który zapewnia nie tylko zapewnia znakomite działanie, ale charakteryzuje się również prostotą konstrukcji i niezawodnością. Ponadto system wtrysku paliwa Multec CR Delphi jest łatwy do umieszczenia w samochodzie i zajmuje mniej miejsca niż systemy oferowane przez konkurencję. Wielu czołowych producentów samochodów wybrało system Delphi i jest on montowany w samochodach takich jak nowa Dacia Logan, Dacia Sandero, Renault Kangoo i Renault Megane III.

Opatentowany przez Delphi system Fuba ScanDiv™ IC – montowany w nowym Porsche 911, przenosi technologie antenowe w nowy wymiar. Wykorzystując ponad 20 lat doświadczeń w projektowaniu wysoko-wydajnych, wszechstronnych systemów antenowych, opracowany przez Delphi system ScanDiv IC zapewnia maksymalną wszechstronność układu, przy zachowaniu rozsądnej ceny. Wbudowana w system wszechstronność umożliwia pełne wykorzystanie cech funkcjonalnych systemów RDS (Radio Data System) i TMC (Traffic Message Channel).

Opracowany przez Delphi system odbioru telewizji Fuba™ TV Reception System – montowany w nowym BMW Serii 7 i Porsche 911, wykorzystuje zwielokrotnione anteny zatopione w szybach lub anteny o kompozytowej strukturze, zintegrowane wzmacniacze i technologie skanowania ScanDiv™ do zapewnienia odbioru kolorowej telewizji w samochodzie na całym świecie. Opatentowana technologia ScanDiv automatycznie wybiera najlepszy sygnał audio i video odbierany z 4 anten, tak by zapewnić pasażerom jakość obrazu porównywalną z telewizją stacjonarną.

Delphi dostarcza systemy kontroli klimatu, które pozwalają na podniesienie osiągów samochodu, zwiększenie niezawodności, komfortu i wydajności – przy jednoczesnym zastosowaniu najmniej kosztownego rozwiązania. Delphi – które dostarczało systemy kontroli klimatu do wszystkich modeli Ferrari począwszy od 1993 roku – dostarcza kompletny system klimatyzacji do nowego Ferrari California. Nowe modele samochodów pokazane na wystawie w Paryżu, wyposażone w systemy ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji (HVAC) Delphi to także Opel Insignia i Renault Laguna Coupé.

Jednym z najbardziej docenianych przez klientów systemów, umożliwiających redukcję zużycia paliwa i bardziej precyzyjne, przewidywalne sterowanie samochodem jest elektryczny system wspomagania kierownicy (EPS). Kierowcy odnoszą korzyści ze stosowania systemu EPS Delphi poprzez poprawione wyczucie tego, kiedy koło kierownicy znajduje się w pozycji „na wprost” i aktywny system powrotu koła kierownicy do pozycji „na wprost” – wymagający od kierowcy znacznie mniejszego wysiłku. Aktywny system tłumienia powoduje, że układ kierowniczy jest bardziej precyzyjny i bardziej przewidywalny. Inne korzyści to zmniejszony wysiłek i mniejsza nadsterowność, oraz zwiększona stabilność pojazdu i wzrost bezpieczeństwa. Systemy EPS Delphi są montowane w nowym Alfa Romeo Mito, Fiacie 500 Abarth i Fordzie Ka.

Nowe modele wyposażane w technologie Delphi to między innymi:

ModelTechnologia

Alfa Romeo MiToElektryczne Wspomaganie Kierownicy (EPS), wyłącznik kolumny kierownicy, moduł komputera pokładowego, wiązki kabli wtryskiwaczy dla silnika 1.4 turbo, system zdalnego otwierania RF

Audi A6 – po liftinguTuner satelitarny do odbioru cyfrowego sygnału radiowego (SDARS)Audi Q5 – po liftinguSystem Ultrasonic wraz z czujnikiem przechyłu, tuner satelitarny do odbioru cyfrowego sygnału radiowego (SDARS), system alarmowyBMW Seria 3 – po liftinguPrzełączniki do ustawiania siedzeń, wyłączniki do otwierania/zamykania okien, przełączniki i dźwignie regulacji kolumny kierownicy, podświetlane anteny systemów odbioru sygnału (AM-FM-DIV-TV-DAB)BMW Seria 7 – po liftinguSystemy odbioru, hybrydowy odbiornik TV, wyłączniki, moduł dachowyCitroën C3 PicassoZintegrowany moduł kolumny (COM2005 EV2), wyłączniki radia, tempomat, wyłączniki podgrzewania siedzeńDacia Logan – po liftinguSystemy common rail dla silników Diesla (silnik Diesla K9K HP/BP), skrzynka wyłączników, wyłącznikiDacia Sandero – po liftinguSystemy common rail dla silników Diesla, skrzynka wyłącznikówFerrari CaliforniaKomponenty systemu elektryki/elektroniki – łącznie z wiązkami kabli składającymi się z ultra cienkościennych, bez-halogenowych kabli, kompletny system klimatyzacji (łącznie z dwustrefowym systemem ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji (HVAC), kondensator wraz ze zintegrowanym odbiornikiem/osuszaczem, najnowszej generacji kompaktowych, zmiennych kompresorów, wraz z odpowiednim oprzyrządowaniem służącym do dostosowania działania układu do prędkości i przyspieszeń występujących w samochodzie, głowicą sterującą i oprogramowaniem oraz dodatkowymi komponentami systemu), technologie zmiennego zawieszenia MagneRideFiat 500 AbarthElektryczne wspomaganie kierownicy, systemy dystrybucji E/E, moduł komputera pokładowego (BCM, obudowa, wtyki i skrzynki bezpieczników), klucz zdalnego otwierania – RF Key PCB (zdalnie sterowane) Port USB, 38-biegunowe złącze do sterowania systemem ABS, cewka immobilizeraFord FiestaNaddźwiękowy system alarmowy, głośnik, złącza drzwioweFord KaElektryczne wspomaganie kierownicy, wiązki kabli, złączki, radiom, moduł komputera pokładowegoFord KugaWyłącznik tempomatuLancia DeltaPort USB użytkownikaMercedes GLKSystem dystrybucji E/E, systemy odbioru sygnału, czujnik bezpieczeństwa, system wykrywania obecności pasażera (PODS), DAB receiver, tuner satelitarny do odbioru cyfrowego sygnału radiowego (SDARS) dla modeli przeznaczonych na rynek w USAOpel InsigniaHydrauliczny system sterowania zmianą biegów Magna Steer™, węże i zbiorniki, system ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji (HVAC), stały kompresor, wszystkie system dystrybucji E/E (za wyjątkiem wiązek kabli dla ECM), system ochrony przed czujniki ultradźwiękowe, syrena alarmowa z czujnikiem przechyłuPeugeot 308 CCModuł sterowania nadwoziem, elektroniczny brelok do kluczy, antena transpondera, system alarmowy, pojemnościowa klamka drzwi, ogrzewanie zagłówków, system sterowania składaniem dachu w kabrioleciePorsche 911 – po liftinguZmienny system skanowania dla anteny, hybrydowy odbiornik TVRenault Kangoo CompactWyłączniki, system common rail dla silników DieslaRenault Laguna CoupéModuł poziomowania reflektorów czołowych i ściemniacza, wyłącznik światła w bagażniku, 6 stronny wyłącznik, system ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji (HVAC)Renault Megane IIISystem common rail dla silników Diesla, cam phaser dla K4M+ (1,6l 16V), moduł poziomowania reflektorów czołowych i ściemniacza, wyłącznik bezpieczeństwa/system zamykania drzwi, 6 stronny wyłącznikSeat IbizaCzołowa poduszka powietrzna, chłodnica, kompresor (dla niektórych silników), tansponder – naddźwiękowy (jako opcja)Skoda Superb – po liftinguNaddźwiękowy system alarmowy wraz z czujnikiem przechyłuVolkswagen Golf VIRadio III generacji – w niektórych modelach, tuner satelitarny do odbioru cyfrowego sygnału radiowego (SDARS), immobilizer system, system wykrywania obecności pasażera (PODS) dla modeli przeznaczonych na rynek w USA, system chłodzenia powietrza (w zależności od typu silnika, montowany w silnikach Diesla wyposażonych w system common rail)Volkswagen SciroccoNaddźwiękowy system alarmowy, odbiornik i wzmacniacz radiowy II generacji ( w niektórych modelach)system immobilizera, system alarmowy, radio, naddźwiękowy system alarmowy wraz z czujnikiem przechyłuVolvo XC60Wielokrotnie zintegrowany system antenowy (składający się ze skanera AM/FM działają Naddźwiękowy system alarmowy wraz z czujnikiem przechyłu wymiennie z systemem DAB i montowana na dachu antena w kształcie płetwy rekina GSM/GPS/SDARS).