Wersja RHX będzie oferowana, tak jak ma to miejsce np. u Audi, w nadwoziu kombi o oznaczeniu SW. Z zewnątrz uterenowiony Peugeot wyróżnia się potrójnymi światłami LED po każdej stronie zderzaka, plastikowymi nakładkami chroniącymi nadwozie, które jest poszerzone, oraz wyższym prześwitem.

Tak jak w przypadku Peugeota 3008 HYbrid4, hybrydowy napęd 508-ki RXH składa się z jednostki wysokoprężnej 2.0 HDI i silnika elektrycznego. Maksymalna moc układu wynosi 200 KM, a maksymalny moment obrotowy 450 Nm. Napęd przenoszony jest na cztery koła. Samochód ma być zdolny do jazdy wyłącznie w trybie elektrycznym, co ma wpłynąć na obniżenie spalania i emisji CO2. Według producenta auto ma zużywać w cyklu mieszanym 4,2 l/100 km i emitować 109 g/km. W bliskiej przyszłości Peugeot planuje rozszerzyć technologię HYbrid4 o pozostałe modele.

Pojazd ma być pozycjonowany na szczycie gamy modelowej. Z racji tego już w standardzie na pokładzie znajdzie się bogate wyposażenie, obejmujące m.in.: system Open & Go, elektrycznie regulowane fotele, wyświetlacz head up display, 18-calowe felgi aluminiowe, panoramiczny szklany dach, topowy system audio czy nawigację satelitarną.

Światowa premiera Peugeota 508 RXH odbędzie się podczas wrześniowego salonu IAA 2011 we Frankfurcie nad Menem. Wtedy też poznamy pewnie jego ceny. Do sprzedaży auto trafi wiosną 2012 roku.