Listę nowości już przedstawialiśmy. Dziś kolejna seria samochodów, które wzbudzać będą zapewne wielkie zainteresowanie zarówno potencjalnych klientów, jak i konkurencji.
Światowa premiera 4007
Wraz z 4007, prezentowanym jako światowa premiera, Peugeot eksploruje nowe terytorium przyjemności samochodowej pojazdów all road. Ta nowa propozycja, efekt współpracy z Mitsubishi Motors Corporation, pokazuje styl, którego przynależność do marki nie pozostawia żadnej wątpliwości.
Z przodem o kociej gracji, wyrażającej siłę i sportowego ducha, specjalnie opracowanym zawieszeniem, jak również z nowym silnikiem 2,2 HDI FAP (115kW czyli około 156 KM i 380 Nm momentu obrotowego), dynamicznym i przyjaznym dla środowiska, model 4007 jest idealną syntezą codziennej przygody i przyjemności prowadzenia. Modelowi 4007 towarzyszy na stoisku jego alter ego o mocnej osobowości: 4007 Holland&Holland, o którym juz pisaliśmy.
Wnętrze kabiny 4007 jest obszyte skórą w kolorze hebanu i zieleni Chartreuse, z podwójnym szwem na desce rozdzielczej, siedzeniach, i poszyciu drzwi odsłaniając w niektórych miejscach rutenowe wkładki (czarny chrom). 4007 Hollan&Holland jest wcieleniem oryginalnego stylu życia oraz potrzeby innego sposobu podróżowania.
Ekskluzywny concept-cars o zaawansowanej technologii
Peugeot przedstawia dwa concept-cars, które odcisnęły swe piętno na ostatniej edycji salonu samochodowego: 908 RC i 207 Epure.908 RC jest absolutnym ucieleśnieniem wartości Peugeot: pewności, dynamizmu, estetyki i pomysłowości. Wyposażony jest w silnik V12 HDI FAP z modelu 908, który Peugeot zamierza wykorzystywać podczas mistrzostw Le Mans Series (LMS).
207 Epure z kolei świadczy o dbałości Peugeot o środowisko. Ta demonstracja technologiczna uwidacznia postęp badań Marki w dziedzinie ogniwa paliwowego: zero emisji i całkowicie cicha praca!
Peugeot 908 HDI FAP: w akcji!
Rok 2007 to powrót Peugeot do rywalizacji w sportach samochodowych najwyższej rangi, z udziałem 908 HDI FAP w mistrzostwach Le Mans Series,z mitycznym wyścigiem 24 Godziny Le Mans stanowiącym punkt kulminacyjny.
908 HDI FAP prezentowany na salonie w Genewie różni się, zwłaszcza pod względem konstrukcji aerodynamicznej, od wersji pokazanej 10 stycznia ubiegłego roku przez Peugeot Sport, to jest od momentu, gdy 908 z silnikiem V12 HDI FAP (515 kW, ok. 700 KM i 1200 Nm) wykonał pierwsze oficjalne próby na torze.
Do prowadzenia tego pojazdu wybrano sześciu kierowców: Francuzów Nicolas Minassian i Stéphana Sarrazin, Portugalczyka Pedro Lamy i Hiszpana Marca Gené. Dodatkowo, Sébastien Bourdais i Jacques Villeneuve wzmocnią obydwie ekipy kierowców w wyścigu 24 Godziny Le Mans, natomiast Eric Hélary będzie jednocześnie kierowcą testowym oraz rezerwowym.
Peugeot prezentuje również model Spider 207, opracowany na rzecz rozwoju koncepcji jednobryłowej. Samochód ten będzie demonstrowany w pięciu odsłonach mistrzostw LMS.