Brytyjski producent odświeżył oferowany od 2008 roku model XF. Najbardziej zauważalna zmianą jest przeprojektowany przód nadwozia, który mocno upodobnił samochód do flagowego modelu XJ. Nowe są również tylne światła w technologii LED.
Lifting nie ograniczył się jednak tylko do kosmetycznego retuszu nadwozia – w palecie jednostek napędowych Jaguara XF po raz pierwszy pojawi się silnik czterocylindrowy. Wysokoprężna jednostka o mocy 190 KM zastąpi w ofercie sześciocylindrowego diesla o mocy 211 KM. Wyposażony w system start-stop oraz ośmiobiegową automatyczną skrzynię biegów Jaguar XF 2.2 Diesel ma zużywać zaledwie 5,4 l/100 km. Pozostałe motory, o mocach do 510 KM, pozostały niezmienione.
Ceny Jaguara XF po faceliftingu rozpoczynają się w Niemczech od 45 tys. euro (około 180 tys. zł). Premiera samochodu odbędzie się podczas wystawy motoryzacyjnej New York Auto Show 2011.
Galeria zdjęć
Tak wygląda Jaguar XF po faceliftingu
Tak wygląda Jaguar XF po faceliftingu
Tak wygląda Jaguar XF po faceliftingu
Tak wygląda Jaguar XF po faceliftingu
Tak wygląda Jaguar XF po faceliftingu
Tak wygląda Jaguar XF po faceliftingu