Brytyjski producent odświeżył oferowany od 2008 roku model XF. Najbardziej zauważalna zmianą jest przeprojektowany przód nadwozia, który mocno upodobnił samochód do flagowego modelu XJ. Nowe są również tylne światła w technologii LED.
Lifting nie ograniczył się jednak tylko do kosmetycznego retuszu nadwozia – w palecie jednostek napędowych Jaguara XF po raz pierwszy pojawi się silnik czterocylindrowy. Wysokoprężna jednostka o mocy 190 KM zastąpi w ofercie sześciocylindrowego diesla o mocy 211 KM. Wyposażony w system start-stop oraz ośmiobiegową automatyczną skrzynię biegów Jaguar XF 2.2 Diesel ma zużywać zaledwie 5,4 l/100 km. Pozostałe motory, o mocach do 510 KM, pozostały niezmienione.
Ceny Jaguara XF po faceliftingu rozpoczynają się w Niemczech od 45 tys. euro (około 180 tys. zł). Premiera samochodu odbędzie się podczas wystawy motoryzacyjnej New York Auto Show 2011.