Logo
WiadomościTargi SamochodoweTokio 2009: Mitsubishi i-MiEV Cargo - koncepcyjny maluch

Tokio 2009: Mitsubishi i-MiEV Cargo - koncepcyjny maluch

Andrzej Karaczun
Andrzej Karaczun

To wyjątkowo przyjazne dla środowiska rozwiązanie oraz ekonomiczna wydajność, właściwa dla pojazdów elektrycznych.

Jednocześnie dzięki znacznemu powiększeniu przestrzeniz tyłu pojazdu wzrasta zakres jego zastosowań przez oraz użytkowników indywidualnych i korporacyjnych.

Unikalną stylistykę i-MiEV Cargo opracowano na podstawie koncepcji łączącej zaokrąglony przód i-MiEV-a z kwadratowym tyłem pojazdu, dzięki czemu samochód sprawdza się w różnych sytuacjach na drodze. Jeśli chodzi o wnętrze, czysta i prosta stylistyka eliminuje zbędne elementy i szczegóły, tworząc przestrzeń charakteryzującą się swobodnym designem i oryginalnością.

Bagażnik w kształcie sześcianu ulokowany z tyłu pojazdu o szerokości 1350 mm, głębokości 1180 mm i wysokości 1100 mm i przy płaskiej podłodze, umożliwia wykorzystanie każdego cala dostępnej przestrzeni.

Przyjazne dla użytkownika położenie poziomu podłogi ma ułatwić załadunek i wyładunek bagażu.

Całkowita długość4510 mmCałkowita szerokość1830 mmCałkowita wysokość1655 mmRozstaw osi2630 mmRozstaw kół przód/tył1570 mm / 1570 mmLiczba pasażerów4Silniki elektryczne (przedni i tylny)synchroniczne z magnesami trwałymiMaksymalna moc60 kW (przód i tył)Maksymalny moment obrotowy200 Nm (przód i tył)zasięg jazdy 10-15 w trybie EVPonad 50 kmSilnik1,6L DOHC MIVEC (benzynowy)Maksymalna moc85 kWMaksymalny moment obrotowy125 NmMoc generatora70 kWZużycie paliwa w trybie 10-15:powyżej 50 km/lUkład przeniesienia napęduE-4WDRozmiar opony245/45R20

Udostępnij:
Autor Andrzej Karaczun
Andrzej Karaczun
Powiązane tematy: Targi Tokio Motor Show
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium