Sportowa dywizja firmy Subaru STI (Subaru Tecnica International) tym razem skoncentrowała się na rozwoju kolejnego modelu przeznaczonego jedynie na rynek japoński.
Połączenie kombi i MPV, czyli Exiga, w Japonii sprzedawany jest od czerwca 2008 roku. Jest to auto typowo rodzinne z nadwoziem o wysokości 1,66 m i siedmioma miejscami. Napędzany czterocylindrowym silnikiem typu bokser o pojemności skokowej 2,0 litra i mocy 163 kW (221 KM), który nie zmienił się radykalnie po ingerencji specjalistów STI.
Pakiet aerodynamiczny obejmuje m.in. przedni zderzak ze spojlerem i nakładkami progów. Specjalnie do tego modelu zostały zaprojektowane 17-calowe obręcze kół. Z tyłu znalazły się dwie chromowane końcówki układu wydechowego.
Na tylnej pokrywie bagażnika widnieje napis tuned by STI. Szczegółów zmian w zawieszeniu nie podano, ale wiadomo, że otrzymało ono nowe amortyzatory, krótsze sprężyny i efektywniejsze hamulce.
Subaru zapowiada wyprodukowanie tej wersji w limitowanej serii 300 egz. Produkcja ma się rozpocząć tuż po zakończeniu salonu samochodowego w Tokio. Za takie cacko Japończycy będą musieli zapłacić 3.591.000 jenów.