Nazwa auta może brzmieć trochę śmiesznie, ale po zerknięciu na załączone fotografie wszystko staje się jasne – Daihatsu zbudowało samochód przygotowany do jazdy w terenie.
Napęd auta cechuje się konstrukcją pozwalającą na przejazd dużych nierówności. Moment obrotowy przenoszony jest do dyferencjału, z niego przez półoś na redukcję w piaście koła. Przekładnia obniża prędkość maksymalną, ale podwaja moment obrotowy. Zarazem oś napędu względem osi koła przesunięto, by uzyskać większy prześwit (370 mm) i oddalić dyferencjał od podłoża.
Pod maską zamontowano silnik o pojemności 660 cm3, tak więc Daihatsu Mud Master-C należy do kategorii kei-cars. Wbrew temu oferuje dosyć miejsca do przewożenia dwóch rowerów górskich czy motocykla terenowego.
Galeria zdjęć
Tokio Motor Show 2007: Daihatsu Mud Master-C – pan błotnisty
Tokio Motor Show 2007: Daihatsu Mud Master-C – pan błotnisty
Tokio Motor Show 2007: Daihatsu Mud Master-C – pan błotnisty
Tokio Motor Show 2007: Daihatsu Mud Master-C – pan błotnisty
Tokio Motor Show 2007: Daihatsu Mud Master-C – pan błotnisty