Auto Świat Wiadomości Targi Samochodowe Tokio Motor Show 2007: Daihatsu Mud Master-C – pan błotnisty

Nazwa auta może brzmieć trochę śmiesznie, ale po zerknięciu na załączone fotografie wszystko staje się jasne – Daihatsu zbudowało samochód przygotowany do jazdy w terenie.

Napęd auta cechuje się konstrukcją pozwalającą na przejazd dużych nierówności. Moment obrotowy przenoszony jest do dyferencjału, z niego przez półoś na redukcję w piaście koła. Przekładnia obniża prędkość maksymalną, ale podwaja moment obrotowy. Zarazem oś napędu względem osi koła przesunięto, by uzyskać większy prześwit (370 mm) i oddalić dyferencjał od podłoża.

Pod maską zamontowano silnik o pojemności 660 cm3, tak więc Daihatsu Mud Master-C należy do kategorii kei-cars. Wbrew temu oferuje dosyć miejsca do przewożenia dwóch rowerów górskich czy motocykla terenowego.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
materiał promocyjny

Sprawdź nr VIN za darmo

Zanim kupisz auto, poznaj jego przeszłość i sprawdź, czy nie jest kradziony lub po wypadku

Numer VIN powinien mieć 17 znaków