Porsche 911 GT2
Konstrukcja modelu 911 z silnikiem umieszczonym za tylną osią zapewnia znakomite przyspieszenie, ale powoduje, że panowanie nad samochodem, szczególnie kiedy wychylamy się poza granice przyczepności, jest ekstremalnie trudne. Ale jest wersja 911, która w kategorii prowadzenia sięga szczytów i stanowi wyzwanie nawet dla najlepszych kierowców wyczynowych. To GT2 RS, które ma brutalnie dopompowany turbosprężarką silnik o mocy 620 KM i napęd na tylne koła. Monstrualnie szerokie tylne opony (325/30/19) bardzo mocno dociążone silnikiem zapewniają potężną przyczepność, ale kiedy ją tracą robi się gorąco. Koneserzy ekstremalnych wrażeń wiedzą, że lepiej wsiadać za kierownicę GT2 RS wypoczętym. W przeciwnym razie czas reakcji nawet profesjonalnego kierowcy może okazać się niewystarczający. Nie bez powodu ten samochód ma ksywę „widowmaker”.