Krótko przed dostarczeniem do klientów pierwszych egzemplarzy, Porsche 918 Spyder bije ustanowione przez siebie wcześniej rekordy. Wyposażony w optymalizujący wagę pojazdu pakiet Weissach samochód rozpędza się od 0 do 100 km/h w zaledwie 2,6 s (- 0,2 s), a od 0 do 200 km/h w 7,2 s (- 0,5 s). Aby przekroczyć próg 300 km/h wystarczy 19,9 s (- 2,1 s). Pierwszy Wiceprezes 918 Spyder, Dr Frank-Steffen Walliser, podkreśla wagę uzyskanych wyników. – Aż do ostatniej chwili ciężko pracowaliśmy i obecnie wykorzystaliśmy już wszystkie dostępne opcje, aby zelektryzować 918 Spyder – powiedział.

Dzięki wprowadzonym udoskonaleniom zyskały również elektryczne osiągi hybrydowego supersportowego samochodu. Dwa elektryczne silniki, umieszczone z przodu i z tyłu pojazdu, pozwalają na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 6,2 s, w czysty sposób: bez emisji gazów. Taka wydajność oznacza redukcję czasu przyspieszenia o 0,7 s w stosunku do poprzednio uzyskiwanego czasu. Pakiet Weissach jeszcze bardziej skraca czas potrzebny do elektrycznego sprintu – do 6,1 s.

Porsche 918 Spyder z pakietem Weissach jako samochód z homologacją drogową ustanowił rekord przejazdu po Północnej Pętli toru Nürburgring osiągając znakomity czas 6:57 minut. Samochód jednocześnie posiada bardzo niską wartość emisji spalin, co pozwoliło mu uzyskać miejsce w klasie A+. Całkowite zużycie paliwa 918 Spyder z pakietem Weissach w Nowym Europejskim Cyklu Jezdnym wynosi 3,0 l/100 km (3,1 l/100 km bez pakietu Weissach). Te osiągi oznaczają emisję CO2 w wysokości 70 g/km (72 g/km bez pakietu Weissach). Poziom zużycia energii określono na 12,7 kWh/100 km w cyklu homologacji.

Źródło: Porsche