Za dystrybucję chińskich modeli odpowiadać będzie Pol-Mot Holding. Aktualnie w ofercie azjatyckiego producenta znajdują się dwa modele oznaczone kodami 550 i 750. Według nieoficjalnych informacji, pierwszy z nich już uzyskał homologację, a drugi jest w trakcie procesu homologacyjnego. Obydwa modele zostały już zaprezentowane na wystawie maszyn rolniczych Agro Show Bednary 2009.

Według niepotwierdzonych informacji ceny "550-tki" rozpoczynać się będą od około 60 tys. zł netto, "750-tki" od 70 tys. zł netto. Początkowo w ofercie będzie znajdować się tylko jeden silnik benzynowy 1.8T o mocy 160 KM. Prawdopodobnie, tak jak w Chinach, w sprzedaży znajdzie się również wersja bez turbosprężarki o mocy 133 KM. Obydwa modele oferują bogate wyposażenie i większy poziom bezpieczeństwa w porównaniu do lokalnej konkurencji. Przykładowo "550-tka" była pierwszym modelem chińskim autem który testach C-NCAP uzyskał pięć gwiazdek.

Historia Rovera i SAIC rozpoczęła się w 2005 roku, kiedy firmy SAIC i Nanjing Automobile kupiły technologię brytyjskiego producenta. W lepszej sytuacji znalazła się jednak firma Nanjing, która poza technologią nabyła (za 53 mln funtów) także prawa do upadłych marek MG i Austin oraz wydzierżawiła zakłady w Longbridge. Ponieważ obie firmy nie uzyskały praw do marki Rover (ciągle należącej do BMW), musiały sprzedawać swoje auta pod inną nazwą. Nanjing skorzystał z prawa do logo MG, natomiast SAIC wykreował pod koniec 2006 roku nową markę Roewe, której logo nawiązuje do Rovera. W połowie 2007 roku obie firmy połączyły się, w wyniku czego SAIC przejął kontrolę nad obydwiema markami, pod którymi występują bliźniacze modele, np.: Roewe 750 i MG7.

Pol-Mot ma już długoletnie doświadczenie w współpracy z Chińczykami przy imporcie maszyn rolniczych. Niedawno podległa spółka Pol-Mot Warfama SA podpisała umowę kooperacyjną z chińską firmą Foton z Weifangu, dzięki której w lubelskich zakładach Warfamy powstanie centrum przystosowujące chińskie ciągniki do wymogów rynków europejskich. Jak przewiduje zarząd spółki w pierwszym roku trwania umowy na rynek polski trafi ponad 200 ciągników. Natomiast w kolejnych latach sprzedaż osiągnie ponad 500 egzemplarzy rocznie.