Logo

Wielki Test Salonów 2025. Które marki premium mają najlepszych dealerów?

Od 9 lat, czyli od 2017 r. wyniki WTS podajemy osobno dla marek popularnych i premium. Dzieje się tak z kilku powodów. Udział marek premium w sprzedaży nowych aut wzrasta systematycznie z roku na rok. Np. w 2023 r. sprzedano ok. 110 tys. aut premium, a w ub. roku sprzedaż wzrosła o 18 proc. i osiągnęła niespełna 130 tys. Klienci oczekują, że auta premium – znacznie droższe od modeli marek popularnych – będą prezentowane i sprzedawane również w warunkach premium. Spodziewają się wyjątkowego traktowania przez sprzedawców w salonach. Czy faktycznie tak jest? Nie wszędzie.

Posłuchaj artykułu
Posłuchaj artykułu
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu