Auto Świat EV Testy BMW iX – cichy olbrzym

BMW iX – cichy olbrzym

Autor Ewa Czechowska
Ewa Czechowska

Przestronne i nadzwyczaj komfortowe – nowe BMW iX jest pojazdem świetnie nadającym się do wygodnego podróżowania, nie do ścigania. Przekonaliśmy się o tym podczas pierwszej jazdy nowym elektrycznym SUV-em z Monachium.

BMW iX (2021)
Zobacz galerię (7)
Auto Bild
BMW iX (2021)
  • BMW iX xDrive50 ma 523 KM mocy, do 630 km zasięgu, a naładowanie jego akumulatora o pojemności netto 105 kWh trwa co najmniej 39 min
  • Nowy mega-SUV jest elektryczny z urodzenia, a nie – jak iX3 – zmodyfikowanym modelem spalinowym. I to się czuje
  • Mnóstwo miejsca, wysoka moc, dużo spokoju – nowym BMW podróżuje się jak luksusowym krążownikiem
  • Cena wysoka, ale to nie ona będzie u nas decydować o gotowości do zakupu nowego elektryka
  • Więcej takich tekstów znajdziesz na stronie głównej Onet.pl

Porusza go siła dwóch serc. Jedno bije w piersi aktywnego kierowcy kochającego wysokooktanową jazdę. Drugie należy do elektrycznie napędzanego SUV-a. Po tak postrzeganym nowym modelu BMW iX xDrive50 możemy spodziewać się spektakularnego występu. Mamy wprawdzie już za sobą pierwszą przejażdżkę prototypem, ale teraz czeka nas jazda produkcyjnym modelem.

Autor Ewa Czechowska
Ewa Czechowska
Powiązane tematy:BMWBMW iXSUVElektryczne