Auto Świat EV Testy Ford Mustang Mach-E 98 kWh AWD pod czujnym okiem testujących

Ford Mustang Mach-E 98 kWh AWD pod czujnym okiem testujących

Autor Janusz Borkowski
Janusz Borkowski

Za nami pięć miesięcy testu "czteronapędowego" Mustanga Mach-E. Na dystansie 17 tys. km mieliśmy okazję dokładnie przyjrzeć się elektrycznemu SUV-owi Forda, żeby poznać jego wady i zalety.

Ford Mustnag Mach-E 98 kWh AWD 2022 - wady i zalety
Auto Świat / Igor Kohutnicki
Ford Mustnag Mach-E 98 kWh AWD 2022 - wady i zalety
  • Wśród zalet Macha-E testujący wymieniali: prowadzenie, osiągi, pojemny akumulator
  • Średnie zużycie Mustanga Mach-E na dystansie 17 tys. km wyniosło 22 kWh/100 km
  • Mustang Mach-E AWD 351 KM 98 kWh w ciągu kilku miesięcy podrożał o 23 tys. zł

Ford co chwila bombarduje nas komunikatami prasowymi typu: "Po 7 miesiącach 2022 roku Mach-E był najlepiej sprzedającym się autem typu BEV w Polsce" lub "Sprzedaż w pełni elektrycznego modelu przewyższa ośmiokrotnie sprzedaż Mustangów z silnikiem benzynowym". Nas to wcale nie dziwi, bo samochód ten miał przynajmniej trzy cechy, których nie znaleźliśmy u rywali. Pierwszą z nich była atrakcyjna cena, drugą duży akumulator 98 kWh, a trzecią – dostępność.

Autor Janusz Borkowski
Janusz Borkowski