Logo

Ford Mustang Mach-E 98 kWh AWD pod czujnym okiem testujących

Janusz Borkowski
Janusz Borkowski
  • Wśród zalet Macha-E testujący wymieniali: prowadzenie, osiągi, pojemny akumulator
  • Średnie zużycie Mustanga Mach-E na dystansie 17 tys. km wyniosło 22 kWh/100 km
  • Mustang Mach-E AWD 351 KM 98 kWh w ciągu kilku miesięcy podrożał o 23 tys. zł
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Ford co chwila bombarduje nas komunikatami prasowymi typu: "Po 7 miesiącach 2022 roku Mach-E był najlepiej sprzedającym się autem typu BEV w Polsce" lub "Sprzedaż w pełni elektrycznego modelu przewyższa ośmiokrotnie sprzedaż Mustangów z silnikiem benzynowym". Nas to wcale nie dziwi, bo samochód ten miał przynajmniej trzy cechy, których nie znaleźliśmy u rywali. Pierwszą z nich była atrakcyjna cena, drugą duży akumulator 98 kWh, a trzecią – dostępność.

Autor Janusz Borkowski
Janusz Borkowski
Posłuchaj artykułu
Posłuchaj artykułu
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu