Na taką kwotę wyceniono auto z wysokoprężnym silnikiem 1.3 MultiJet, który jest produkowany przez Fiat Powertrain Technologies w Bielsku-Białej.
Odmiana 4x4 to najlepiej standardowo wyposażona wersja Pandy. Samochód posiada m.in. m.in.:
- klimatyzację,radioodtwarzacz CD+MP3 (6 głośników),systemy ELD (elektroniczna blokada dyferencjału), ESP (system stabilizacji toru jazdy z ASR i Hill Holder),przednie poduszki powietrzne i kurtyny powietrzne,elektryczne wspomaganie kierownicy Dualdrive™ z trybem City,elektryczne podnoszenie szyb przednich,elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne,15-calowe felgi aluminiowe z oponami 175/65 R15 84T M+S,komputer pokładowy,światła do jazdy dziennej,system Start&Stop,centralny zamek sterowany pilotem.
Historia Pandy 4x4 rozpoczęła się 29 lat temu. Małej “terenówce” nie straszne są dziurawe drogi czy miejskie krawężniki. Powinna też poradzić sobie w lekkim terenie. Prześwit najnowszej Pandy 4x4 wynosi 160 mm, kąt najazdu 210 stopni, kąt zjazdu 360 stopnia, a rampowy 200 stopni.
Napęd 4WD obejmuje dwa mechanizmy różnicowe oraz elektroniczne sprzęgło międzyosiowe. Jest to system stałego napędu na cztery koła ze sterownikiem elektronicznym, który w sposób płynny i proporcjonalny rozdziela moc napędu na oś przednią i tylną w zależności od bieżących warunków trakcyjnych podłoża. System działa całkowicie automatycznie.