Przez ostanie 12 miesięcy Opel nie szczędził produktowych fajerwerków, które wszędzie wzbudzały zainteresowanie i emocje. Zaczęło się w pierwszych tygodniach 2015 roku od prezentacji odważnego małego ADAMa S i sportowej Corsy OPC.
Wkrótce potem pojawił się najmłodszy przedstawiciel największej rodziny małych samochodów w historii firmy Opel — KARL. To idealny samochód do codziennej jazdy, który przemawia do emocji i rozsądku dzięki atrakcyjnej cenie, a przy tym jest rynkową nowością i ciekawą alternatywą w swoim segmencie.
Już wtedy było wiadomo, że w 2015 roku Opel wprowadzi sporo zamieszania: w całej Europie odbywały się pokazy nowej gwiazdy segmentu kompaktowego – Astry, która miała swoją światową premierę na targach motoryzacyjnych IAA we Frankfurcie. Nowocześniejsza, lżejsza i bardziej sportowa — takim skokiem jakościowym rozpoczęto nową erę w historii marki Opel. „Opel wraca na ring”, „Nowy magiczny Opel” czy „OH! Taki lekki?” — brzmiały nagłówki zdradzające zaskoczenie ich autorów.
W nowym modelu pojawiło się wiele nowych technologii, takich jak matrycowe reflektory IntelliLux LED® i pokładowy system Opel OnStar, a także system multimedialny IntelliLink najnowszej generacji, oferujący między innymi integrację ze smartfonem. Nowy Opel Astra na większości rynków (świeżo upieczony laureat „Złotej kierownicy”) zadebiutował u europejskich dilerów dopiero w listopadzie 2015 r., a już zdobył ponad 65 000 zamówień.
Także pozostałe modele odegrały ważną rolę w tegorocznych sukcesach sprzedaży Opla. Mokka jest absolutnym bestsellerem wśród pojazdów SUV, a na Vivaro klienci złożyli dotychczas ponad 100 000 zamówień. Z tak mocnym portfolio w listopadzie 2015 r. udało się przekroczyć próg miliona sprzedanych samochodów w ciągu roku.