Przez ostanie 12 miesięcy Opel nie szczędził produktowych fajerwerków, które wszędzie wzbudzały zainteresowanie i emocje. Zaczęło się w pierwszych tygodniach 2015 roku od prezentacji odważnego małego ADAMa S i sportowej Corsy OPC.
Wkrótce potem pojawił się najmłodszy przedstawiciel największej rodziny małych samochodów w historii firmy Opel — KARL. To idealny samochód do codziennej jazdy, który przemawia do emocji i rozsądku dzięki atrakcyjnej cenie, a przy tym jest rynkową nowością i ciekawą alternatywą w swoim segmencie.
Już wtedy było wiadomo, że w 2015 roku Opel wprowadzi sporo zamieszania: w całej Europie odbywały się pokazy nowej gwiazdy segmentu kompaktowego – Astry, która miała swoją światową premierę na targach motoryzacyjnych IAA we Frankfurcie. Nowocześniejsza, lżejsza i bardziej sportowa — takim skokiem jakościowym rozpoczęto nową erę w historii marki Opel. „Opel wraca na ring”, „Nowy magiczny Opel” czy „OH! Taki lekki?” — brzmiały nagłówki zdradzające zaskoczenie ich autorów.
W nowym modelu pojawiło się wiele nowych technologii, takich jak matrycowe reflektory IntelliLux LED® i pokładowy system Opel OnStar, a także system multimedialny IntelliLink najnowszej generacji, oferujący między innymi integrację ze smartfonem. Nowy Opel Astra na większości rynków (świeżo upieczony laureat „Złotej kierownicy”) zadebiutował u europejskich dilerów dopiero w listopadzie 2015 r., a już zdobył ponad 65 000 zamówień.
Także pozostałe modele odegrały ważną rolę w tegorocznych sukcesach sprzedaży Opla. Mokka jest absolutnym bestsellerem wśród pojazdów SUV, a na Vivaro klienci złożyli dotychczas ponad 100 000 zamówień. Z tak mocnym portfolio w listopadzie 2015 r. udało się przekroczyć próg miliona sprzedanych samochodów w ciągu roku.
Wszystkim naszym Czytelnikom życzymny takiego Opla pod choinkę
Docelową grupę nabywców wersji „S” stanowią klienci, którzy od zwrotnego małego samochodu o długości zaledwie 3,71 metra oczekują sportowego zacięcia, a ponadto lubią wyprawy poza miejską dżunglę krętymi górskimi drogami. ADAM S bez wątpienia świetnie się do tego nadaje. Dynamiczną i uroczą „małą rakietę” wyposażono w nowy, bardzo elastyczny silnik 1.4 Turbo ECOTEC o mocy 110 kW/150 KM, specjalnie zestrojone sportowe zawieszenie, bezpośredni układ kierowniczy o sportowej charakterystyce, niezwykle skuteczne hamulce OPC oraz elektroniczny program stabilizacji (ESP) z możliwością wyłączenia. Pod muskularnym i agresywnym, choć niepozbawionym elegancji nadwoziem kryje się ekskluzywnie wyposażone wnętrze z atrakcyjnymi, wyścigowymi akcentami. Samochód oferuje niezliczone opcje indywidualizacji, doskonałą cyfrową łączność oraz wiele rozwiązań podnoszących komfort i bezpieczeństwo, w tym nagradzany system ostrzegania o obecności innego pojazdu w martwym polu.
To największa nadzieja na rynkowy sukces. Nowy Opel Astra na większości rynków (świeżo upieczony laureat „Złotej kierownicy”) zadebiutował u europejskich dilerów dopiero w listopadzie 2015 r., a już zdobył ponad 65 000 zamówień.
Najszybsza wersja Corsy nowej generacji łączy bezkompromisowy styl sportowca ze znakomitym przystosowaniem do codziennego użytkowania. Ten mierzący około czterech metrów długości samochód imponuje turbodoładowanym silnikiem 1.6 o mocy 207 KM z wysokim momentem obrotowym, zwrotnością i właściwościami jezdnymi, a także sportowym wyglądem.
To najmłodszy przedstawiciel największej rodziny małych samochodów w historii firmy Opel.
To pojazd wielozadaniowy. Druga generacja tego bestsellera w segmencie vanów na tle swoich poprzedników wyróżnia się dużo większą przestrzenią i dodatkową pojemnością ładunkową