Logo

Hamann Victory II, czyli Lamborghini Gallardo z dużą porcją karbonu

Robert Rybicki
Robert Rybicki

Najważniejszą zmianą są otwierane do góry drzwi, które według ekskluzywnego tunera powinna od początku posiadać fabryczna wersja Lamborghini Gallardo. Przy pozostałych modyfikacjach Hamann kierował się następującą dewizą: ma być szerzej, mocniej i więcej karbonu.

Z włókna węglowego wykonano liczne elementy nadwozia samochodu – m.in. przedni zderzak oraz nowe przednie błotniki i szersze progi boczne, dzięki którym Gallardo wygląda jeszcze agresywniej. Całość uzupełnia wlot powietrza na dachu, który na życzenie może być również wykonany z karbonu.

Tylną część zdobi zmieniony dyfuzor i nowe tylne skrzydło, które może być zrobione z włókna szklanego lub węglowego. Na tym jednak nie koniec (karbonowego) koncertu życzeń, bo materiałem tym można powlec nawet przednią maskę samochodu.

O odpowiednią trakcję dbają 20-calowe felgi pomalowane specjalnym lakierem, z oponami w rozmiarze 235/30 z przodu i 325/25 z tyłu. Przy takim wyglądzie zewnętrznym nie mogło zabraknąć kilku dodatkowych "koni" pod maską Victory II. Po zmianie oprogramowania jednostki sterującej silnik Gallardo LP560-4 dysponuje mocą 580 KM. Hamann Victory rozpędza się do 328 km/h.

Za rasowe dźwięki wzmocnionej jednostki V10 odpowiada nowy końcowy tłumik Hamanna. Jeśli komuś nadal jest mało karbonu, może nim ozdobić wnętrze pojazdu: 14-częściowy zestaw obejmuje listwy ozdobne, kierownicę i klamki drzwi. Dopełnieniem całości są karbonowe kubełkowe fotele. Na liście opcji Hamanna Victory II są jeszcze dywaniki z logo tunera oraz kompletna skórzana tapicerka.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu