Najważniejszą zmianą są otwierane do góry drzwi, które według ekskluzywnego tunera powinna od początku posiadać fabryczna wersja Lamborghini Gallardo. Przy pozostałych modyfikacjach Hamann kierował się następującą dewizą: ma być szerzej, mocniej i więcej karbonu.
Z włókna węglowego wykonano liczne elementy nadwozia samochodu – m.in. przedni zderzak oraz nowe przednie błotniki i szersze progi boczne, dzięki którym Gallardo wygląda jeszcze agresywniej. Całość uzupełnia wlot powietrza na dachu, który na życzenie może być również wykonany z karbonu.
Tylną część zdobi zmieniony dyfuzor i nowe tylne skrzydło, które może być zrobione z włókna szklanego lub węglowego. Na tym jednak nie koniec (karbonowego) koncertu życzeń, bo materiałem tym można powlec nawet przednią maskę samochodu.
O odpowiednią trakcję dbają 20-calowe felgi pomalowane specjalnym lakierem, z oponami w rozmiarze 235/30 z przodu i 325/25 z tyłu. Przy takim wyglądzie zewnętrznym nie mogło zabraknąć kilku dodatkowych "koni" pod maską Victory II. Po zmianie oprogramowania jednostki sterującej silnik Gallardo LP560-4 dysponuje mocą 580 KM. Hamann Victory rozpędza się do 328 km/h.
Za rasowe dźwięki wzmocnionej jednostki V10 odpowiada nowy końcowy tłumik Hamanna. Jeśli komuś nadal jest mało karbonu, może nim ozdobić wnętrze pojazdu: 14-częściowy zestaw obejmuje listwy ozdobne, kierownicę i klamki drzwi. Dopełnieniem całości są karbonowe kubełkowe fotele. Na liście opcji Hamanna Victory II są jeszcze dywaniki z logo tunera oraz kompletna skórzana tapicerka.