Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • NAT 2022
  • ...

Wybierz samochód

Auto Świat Honda Element

Honda Element

Honda Element

Honda Element to kompaktowy crossover produkowany przez japoński koncern z przeznaczeniem na rodzimy i północnoamerykański rynek. Pojazd zadebiutował w 2001 roku bazując na prototypie Model X, a jego produkcja ruszyła 2 lata później. Auto zostało zaprojektowane przez grupę młodych inżynierów, którzy sami chcieliby posiadać taki pojazd.

Honda Element miało być połączeniem SUV-a, pick-upa, a jednocześnie 5-drzwiowe nadwozie miało przyciągać młodą klientelę, chętną zabierać auto na wszelkie wypady. 5-drzwiowe nadwozie ma bardzo charakterystyczne, pudełkowate kształty, ale trudno o nim powiedzieć że jest ładne. Wyróżnia się m.in. brakiem słupka B oraz mniejszymi tylnymi drzwiami otwieranymi pod wiatr.

Konstrukcyjnie Honda Element bazuje na modelu CR-V, choć niektóre podzespoły odziedziczyła po Accordzie. W 2007 roku w ofercie pojawiła się odmiana Element SC (Street Cruiser), która wyróżniała się nieco innym designem oraz lepszym wyposażeniem. 2 lata później Japończycy przeprowadzili jeszcze drobny lifting. Do napędu Hondy Element służył benzynowy silnik 4-cylindrowy o pojemności 2.4 litra generujący 162 KM. Moc kierowana była na przednią lub obie osie za pomocą 4- bądź 5-stopniowej przekładni automatycznej lub 5-biegowej skrzyni manualnej.

W 2011 roku produkcja auta została zakończona, a następca nie został przewidziany.

Honda Element - generacje

Honda Element (2003&nbsp-&nbsp2011)

Honda Element (2003 - 2011)

Honda Element - powiązane artykuły

Honda Element

Honda Element

Z wprowadzeniem na rynek w 2003 roku modelu Element, japoński producent pokazał wszystkim, co jego zdaniem znaczy kreatywność w motoryzacji.

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech
Narodowy Auto Test