… 75 800 zł. Tyle trzeba zapłacić za wersję sedan francuskiej nowości w wersji Access i 120-konnym silnikiem 1.6. Podstawowe kombi SW jest o 3 tys. zł droższe. Cennik zamyka motor 2.2 HDi o mocy 204 KM, który jest dostępny wyłącznie w topowej odmianie GT z zawieszeniem z podwójnymi wahaczami na przedniej osi. 508 w takiej konfiguracji wyceniono odpowiednio na 134 000 i 139 000 zł.
Bazowa wersja wyposażenia Access posiada m.in.: systemy bezpieczeństwa ABS z EBD, ASR (kontrola trakcji), ESP, 8 poduszek powietrznych (w tym kurtynowe), reflektory przeciwmgielne z funkcja statycznego doświetlania zakrętów, centralny zamek z pilotem, przednie szyby elektryczne, pogrzewane i elektryczne lusterka, klimatyzację manualną jednostrefową, komputer pokładowy i radio CD z MP3 z 6 głośnikami i sterowaniem w kierownicy.
W oddzielnych opcjach lub pakietach możemy domówić m.in.: asystenta parkowania, automatyczną klimatyzację czterostrefową, elektrycznie sterowaną klapę bagaznika (tylko dla SW), Head-up Display, skórzaną tapicerkę, reflektory biksenonowe, nawigację satelitarną z 7-calowym wyświetlaczem czy szklany dach panoramiczny.
Do wyboru są dwa silniki benzynowe: 1.6/VTi 120 KM i turbodoładowany 1.6 THP/156 KM oraz cztery jednostki wysokoprężne HDi FAP: 1.6/112 KM (w wersji e-HDI z systemem start-stop), 2.0/140 KM, 2.0/163 KM i nowy 2.2/204 KM. Napęd na przednie koła może być przenoszony poprzez ręczną 5- lub 6-biegową skrzynię biegów oraz zautomatyzowaną lub nową automatyczną przekładnią o 6 przełożeniach.