Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • NAT 2022
  • ...

Wybierz samochód

Auto Świat Isuzu D-Max

Isuzu D-Max

Ikona samochodu

Isuzu D-Max to średniej wielkości samochód typu pick-up produkowany przez japońską markę. Auto zadebiutowało w 2002 roku zastępując model TF, który był niedostępny na polskim rynku.

D-Max został opracowany we współpracy z General Motors i płytę podłogową oraz wiele elementów dzieli z Chevroletem Colorado. Nadwozie mogło występować w wersji 2- (pojedyncza lub wydłużona kabina) lub 4-drzwiowej w przypadku podwójnej kabiny. Z zewnątrz auto jest dosyć atrakcyjne i wygląda dynamicznie. Terenowy wygląd nie jest tylko „na pokaz” ponieważ dołączany przedni napęd oraz reduktor mogły pomóc wydostać się z tarapatów. Do pokonywania wzniesień o dużym kącie pochylenia w dużej mierze przeszkadza spory tylny zwis.

Do napędu służyły w dużej mierze silniki wysokoprężne, które mogły mieć pojemność 2,8 lub 3 litrów. Na niektórych rynkach dostępne były także 2,2-litrowe benzyniaki oraz 3,6-litrowa jednostka V6. Moment obrotowy mógł być przekazywany za pośrednictwem 4-biegowego automatu lub skrzyni manualnej o 5 przełożeniach. Dostępne były wersje z napędem wyłącznie na tylne koła oraz z dołączanym napędem przedniej osi.

W 2008 roku D-Max przeszedł facelifting, po którym auto było dostępne w Europie. W gamie jednostek napędowych zagościły 2,5- oraz 3-litrowe diesle, które rozwijały odpowiednio 136 oraz 163 KM.

W 2011 roku na rynku pojawiła się II generacja, która jest produkowana na równi ze swoim poprzednikiem. Wybór wersji nadwoziowych pozostał bez zmian. Ze względu na niewielkie zmiany, ładowność japońskiego pick-upa wynosiła teraz ok, 1,1 tony, czyli o ok. 200 kg mniej niż wcześniej. Podobnie jak w poprzedniku, paka mogły został zabudowana, jednak klienci uskarżali się na jej kiepską szczelność przed kurzem i pyłem. Wnętrze pozostało przestronne, a długie siedzisko tylnej kanapy w wersji 4-osobowej pozwalało na wygodne podróżowanie nawet pasażerów w II rzędzie. Właściwości terenowe również zostały zachowane, a odmiana z napędem na 4 koła odznaczała się większym prześwitem.

Pod maską zachował się tylko zmodyfikowany turbodiesel o pojemności 2,5 litrów i mocy 163 KM. Skrzynia automatyczna, została zastąpiona nową, 5-biegową przekładnią, a oprócz tego dostępna jest także skrzynia ręczna o tej samej liczbie przełożeń.

Głównymi konkurentami Isuzu D-Max są m.in. Mitsubishi L200, Volkswagen Amarok oraz Nissan Navara.

Isuzu D-Max - generacje

Ikona samochodu

Isuzu D-Max I (2002 - 2011)

Ikona samochodu

Isuzu D-Max II (2011 - )

Isuzu D-Max - powiązane artykuły

Isuzu D-Max Arctic Truck to wielki i dzielny wóz nie tylko na mróz

Isuzu D-Max Arctic Truck to wielki i dzielny wóz nie tylko na mróz

Jeśli czekają cię ekstremalne ekspedycje, na co dzień lubisz omijać korki bezdrożami albo po prostu chcesz patrzeć na kierowców SUV-ów z góry, szybko docenisz możliwości poszerzonego, podniesionego i bojowo nastawionego Isuzu D-Maxa Arctic Truck AT 35.

Arktyczny pikap na polskie drogi. Czy to ma sens?

Arktyczny pikap na polskie drogi. Czy to ma sens?

Pikapy lata popularności mają za sobą. Wszystko przez zmianę przepisów podatkowych, które sprawiły, że takie auta się nie opłacają. A jednak na rynku kilku importerów oferuje pikapy. Zarówno te seryjne, jak i poddane modyfikacjom. Tym razem w nasze ręce trafiło Isuzu D-Max z fabrycznym pakietem tuningowym Arctic A35. Tak, z tym pakietem ten pikap wygląda imponująco. Ale czy warto kupować takiego pikapa?

Pikapy jednak nie są dla każdego. Ford Ranger kontra Isuzu D-Max, Nissan Navara i Toyota Hilux

Pikapy jednak nie są dla każdego. Ford Ranger kontra Isuzu D-Max, Nissan Navara i Toyota Hilux

Chociaż bywają kupowane dla lansu lub finansowego pragmatyzmu, to te samochody nadają się do naprawdę ciężkiej pracy. Pod maskami mają turbodiesle, które starają się być mocne i oszczędne. Zobaczmy, co jeszcze potrafią poza dowozem brygady remontowej na budowę!

Euro NCAP – testy zderzeniowe siedmiu nowych aut, nie wszystkie na piątkę

Euro NCAP – testy zderzeniowe siedmiu nowych aut, nie wszystkie na piątkę

Euro NCAP opublikował czwartą i największą serię wyników testów zderzeniowych w tym roku. Siedem samochodów przetestowano według najnowszych protokołów stosowanych. Maksymalne pięć gwiazdek zdobyło pięć modeli, po jednym aucie uzyskało cztery i zaledwie trzy gwiazdki.

Nowy Isuzu D-Max 1.9 TD LSE – rozsądna ewolucja

Nowy Isuzu D-Max 1.9 TD LSE – rozsądna ewolucja

Kształty jakby znajome, ale Isuzu D-Max to całkiem nowe auto. Zmieniono ramę, zmodyfikowano silnik, zupełnie inaczej konstruktorzy podeszli do kwestii wyposażenia. Ale to pikap – czy na zmianach ucierpiała ładowność?

Isuzu D-Max - pękające resory

Isuzu D-Max - pękające resory

Samochód stworzony do ciężkiej pracy może sprawiać dość zaskakujące problemy. Isuzu ostrzega, że w pickupie D-Max mogą pękać resory tylnego zawieszenia, co zwiększa ryzyko wypadku.

Nowe radiowozy i łódź hybrydowa dla zachodniopomorskiej policji

Nowe radiowozy i łódź hybrydowa dla zachodniopomorskiej policji

Dziewiętnaście nowych oznakowanych radiowozów i łódź patrolową przekazano zachodniopomorskiej policji. Łódź z sonarami i radarem ma posłużyć m.in. do wykrywania przestępstw środowiskowych na Zalewie Szczecińskim i w delcie Odry.

Isuzu D-Max Arctic Truck – nic go nie powstrzyma

Isuzu D-Max Arctic Truck – nic go nie powstrzyma

Podniesione zawieszenie, szerokie terenowe opony, poszerzone nadkola – D-Max w wersji Arctic Truck nie tylko bardzo bojowo wygląda, ale też dobrze radzi sobie w trudnym terenie.

Toyota Hilux kontra Mitsubishi L200, Nissan Navara i Ford Ranger - który używany pikap będzie lepszym wyborem?

Toyota Hilux kontra Mitsubishi L200, Nissan Navara i Ford Ranger - który używany pikap będzie lepszym wyborem?

Pikapy mają prostą konstrukcję, nadają się do pracy w terenie i ułatwiają spędzanie wolnego czasu. Przyglądamy się modelom sprzed około 10 lat – potrzeba na nie 30-40 tys. zł, ale nie zawsze to koniec wydatków.

Isuzu D-Max 1.9 - Silnik mały, ale daje radę

Isuzu D-Max 1.9 - Silnik mały, ale daje radę

Zmodernizowany pikap ma pod maską jednostkę 1.9. Czy sprawdzi się ona w aucie stworzonym do ciężkiej pracy? Testujemy dobrze wyposażoną wersję LSX Prime.

Isuzu D-Max 2017 - Twarda sztuka

Isuzu D-Max 2017 - Twarda sztuka

Produkowany od 2011 roku D-Max przeszedł lifting. Oprócz kilku zmian stylistycznych i – poważniejszych – w wyposażeniu pod maską pikapa pojawił się nowy silnik wysokoprężny o pojemności 1,9 litra.

Isuzu D-Max Papamobile na Światowe Dni Młodzieży

Isuzu D-Max Papamobile na Światowe Dni Młodzieży

Papież Franciszek wybrał samochód na swoją wizytę w Polsce. Jego środkiem transportu będzie perłowy Isuzu D-Max.

Isuzu D-Max - kamper na złe drogi

Isuzu D-Max - kamper na złe drogi

Udany mariaż podwozia pikapa Isuzu D-Max oraz kontenera mieszkalnego zapewnia komfortowe biwakowanie z dala od utwardzonych szlaków

Isuzu D-Max Hunter - Pikapem na łowy

Isuzu D-Max Hunter - Pikapem na łowy

Kilka właściwie dobranych elementów wyposażenia zmieniło zwykłego pikapa w pojazd specjalistyczny. Isuzu D-Max w wersji Hunter to niezawodny towarzysz wypadów na polowania.

Używane | Pikapy i auta dostawcze 4x4

Używane | Pikapy i auta dostawcze 4x4

Zainteresowanie autami z napędem 4x4 zdolnymi do transportu towarów stale rośnie. Choć w grupie tej są zarówno otwarte półciężarówki, jak i furgony, ciągle najłatwiej kupić terenowego pikapa. Inne samochody użytkowe to najczęściej margines rynku.

Isuzu D-MAX w teście długodystansowym

Isuzu D-MAX w teście długodystansowym

Trzydzieści tysięcy kilometrów za nami. Pożegnanie z D-Maxem było trudne, tym bardziej że po zmianie mapy silnika samochód zdecydowanie ożył. Osiągi nawet z pełnym załadunkiem bardzo nas zaskoczyły. Podobnie jak trwałość i odporność japońskiego pikapa.

Wszechstronne Isuzu D-Max

Wszechstronne Isuzu D-Max

Nowy pikap świetnie się sprawuje i zaskakuje walorami technicznymi oraz użytkowymi. Kolejne przejechane kilometry tylko potwierdziły, że pierwsze wrażenia nie były przesadzone. Isuzu D-Max to silny gracz na rynku półciężarówek

Nowy Isuzu D-MAX - znamy polskie ceny

Nowy Isuzu D-MAX - znamy polskie ceny

ISUZU D-MAX pickup o całkowicie nowym, wyjątkowym obliczu zawita do polskich salonów już na przełomie czerwca i lipca. Importer ujawnił ceny nowego modelu w różnych wersjach wyposażenia.

Isuzu D-Max debiutuje na rynku

Isuzu D-Max debiutuje na rynku

Na rynkach światowych zadebiutował nowy pickup Isuzu D-Max wyznaczający nowe standardy w zakresie wytrzymałości.

Nadchodzi nowy Isuzu D-Max

Nadchodzi nowy Isuzu D-Max

Wysokie osiągi, agresywna, muskularna sylwetka, atrakcyjne wnętrze, a do tego ekonomiczny silnik Diesla. Już w czerwcu poznamy zupełnie nowe oblicze pick-upa.
Pokaż więcej

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech
Narodowy Auto Test