Auto Świat Testy Testy nowych samochodów Isuzu D-Max Arctic Truck to wielki i dzielny wóz nie tylko na mróz

Isuzu D-Max Arctic Truck to wielki i dzielny wóz nie tylko na mróz

Autor Błażej Buliński
Błażej Buliński

Jeśli czekają cię ekstremalne ekspedycje, na co dzień lubisz omijać korki bezdrożami albo po prostu chcesz patrzeć na kierowców SUV-ów z góry, szybko docenisz możliwości poszerzonego, podniesionego i bojowo nastawionego Isuzu D-Maxa Arctic Truck AT 35.

Isuzu D-Max Arctic Truck AT 35 (2022 r., 3. generacja)
Auto Świat / Igor Kohutnicki
Isuzu D-Max Arctic Truck AT 35 (2022 r., 3. generacja)
  • Pakiet modyfikacji Arctic Truck to koszt blisko 60 000 zł brutto
  • W teście sprawdziłem ile Isuzu D-Max waży po modyfikacjach, czy większe opony terenowe istotnie zwiększają spalanie i jak sprawuje się w terenie
  • Isuzu D-Max ma w standardzie bogaty pakiet systemów asystujących, jednak po modyfikacjach nie działają one poprawnie ani nie dają się wyłączyć
  • Więcej takich tekstów znajdziesz na stronie głównej Onetu

Toczące się na balonowych oponach, zuchwale "wyliftowane" terenówki Arctic Truck są dobrze rozpoznawalne najpóźniej od występu w programie "Top Gear" i ekspedycji Jamesa Maya Hiluxem na biegun północny. Wywodząca się z Islandii firma, choć zyskała renomę przez przeróbki Toyot, oferuje pakiety offroadowych modyfikacji także do innych marek – np. Isuzu, które w pikapach "siedzi" od prawie 60 lat. Sprawdziłem, jak jeździ wspólne dziecko tych firm.

Autor Błażej Buliński
Błażej Buliński
Powiązane tematy: